woensdag 18 september 2013

Blind date

Mijn eerste blind date. En helemaal niet eng. Wel een beetje spannend ;).

Het werd een vel van Crate Paper (roze en wit). Het klikte tussen ons (ik was er al verliefd op... zo mooi!) en dat ik als achtergrond gebruikte voor deze kaart. Ik heb me laten leiden door het papier. Er zit een bloesem in het vel dat ik heb laten terugkomen als versiering. In het midden heb ik een vierkant uitgeponst en vervangen door een donker kader en een kleiner vierkant. Het past zo precies in elkaar.  Alleen over de kleur van de bloem ben ik achteraf niet zeker. Misschien een warmere kleur meeldraden? Of een oranje bloem?


Heb jij dat nu ook? Of maak je moeiteloos de mooiste kleurencombi's? Knap als je dat lukt!

Bedankt weer voor het langskomen, Angèle


5 opmerkingen:

Unknown zei

Ik zou niet weten wat je eraan moet veranderen. Ik vind ze heeeeeeeeel mooi. Tof zo een blind date...
Grtjs
Daniëlle

Viv zei

Haha een blinddate met scrappapier, leuk verzonnen, moeders!
Het kaartje is een schatje, en volgens mijn mening niks mis met de kleur van de bloem.

Liefs viv

!neke zei

Leuk bedacht ! Kleuren juist goed !

Marjan zei

Ik vind het ook een heel mooi geheel zo! Leuk dat je zo dingen verwerkt, die anders misschien zouden blijven liggen!

Willy zei

Wat een prachtige kaart, ik vind deze kleurcombinatie erg mooi. Nog bedankt voor je leuke reactie op mijn blog. De krijtje heten idd zo :) op deze link kun je meer info vinden, ik hoop dat je er wat aan hebt! http://www.tegek.nu/tegek/Home.html