donderdag 12 september 2013

Mijmering

Je koopt een scrapbookvel en vervolgens ligt het 5 jaren in de kast. Misschien wel een van mijn oudste vellen! Tijd om er iets mee te doen. Dit kaartje werd er weer eentje met een envelop er bij. Dat ruimt lekker op. En dat werd tijd ook wat de hoekjes waren inmiddels al wat gekreukt. Maar daar is distressen goed voor. Ik heb er een stempel bij gebruikt 'Celebrate with style'. Ook een oudje,  maar wel een die ik regelmatig uit de kast haal. Bij dit papier past hij mooi. Verder de jurk meerdere malen gestempeld op muziekpapier en een taartrandje voor wat 'body'. 

Heb je wel eens een blind date met een vel? Zo van...  steek je hand blindelings tussen een stapel, ga de uitdaging aan en maak er b.v. een kaartje of een tag mee. Ik denk dat ik dat eens ga proberen ;) Papier genoeg!



Bedankt weer voor je bezoekje.

Een fijne dag,  Angèle

10 opmerkingen:

Nadine zei

Wat een stijlvol kaartje. Ik herken je mijmeringen. Ik heb ook nog van die enkele vellen liggen. Goed idee om een blind date te doen!

Unknown zei

ik ben alvast verliefd op jou kaart. Lekker romantisch...
Grtjs
Daniëlle

!neke zei

Wat een leuke kaart!!!!
Kleuren top!
Ken dat" papier" heel lang in de kast!
Heb zelf veel papier!!!!!!!
Hebberigheid!!!
Goed idee " blind date"!
Leuk voor een challenge misschien!!!
Grts !neke

MirjamC zei

Zo herkenbaar...scrappapier dat al meerdere jaren ligt te wachten totdat ik er wat mee gaan doen....misschien toch ook maar eens de uitdaging aangaan ;)
Prachtige kaart heb je weer gemaakt! Heel anders dan je andere kaarten....leuk om eens wat anders uit te proberen of niet?

Marjan zei

Heel mooi, Angèle! Die jurk is prachtig en zo een mooie blikvanger
Leuk om oud papier te gebruiken en op te maken, ik probeer het ook. Heb er nog veel van regelmatig komt het van pas.

Gerdine zei

Echt een chique kaart! Leuk idee met zo'n scrapvel!

Wilma zei

Wauw, dit is echt heel erg mooi, chique en creatief. Zoals de jurk 'hangt' de taartrandjes erin verwerkt. Ik ben er weg van.
Leuk idee een blind date met papier;-)

Ingrid Reyners zei

Wow dat zoet er heel chique uit, mooie jurk en ook mooi papier. Zo een papiertje uit een stapel trekken heb ik nog nooit gedaan, lijkt me erg moeirlijk, omdat ik voor sommige dingen wel echt in de mood moet zijn wil ik er wat van maken op mijn kaartje. Jouw is het in ieder geval eel erg goed gelukt. Groetjes Ingrid

Viv zei

Prachtige kaart weer, echt een hele andere stijl dan ik van je gewend ben.
Al mijn oude scrappapier heb ik begin van dit jaar weggegeven via MP, dat ruimde heerlijk op ;)

X Viv

Pretty zei

very beautiful carte
bises
pretty