De uitdaging van vandaag heeft nog een zomers tintje. En wie wil het zomergevoel niet nog een tijdje vasthouden! Ik wel! Ik weet het; we kunnen er niet om heen. De herfst en winter komen er aan. Maar oh wat heerlijk als het straks weer lente wordt. Mijn favoriete seizoen!
Rosalien bedacht de challenge ditmaal. Ze wil graag bloemen zien. Bloemen in de hoofdrol bij DCL.
Dit werd mijn kaartje. Voor de bloemblaadjes heb ik een hartjesstans gebruikt. Deze hartjes weer doorgesneden, met een zigzagsteekje verbonden en zo ontstond een grote bloem. Een knoop en accentje in het midden.
Wil je gezellig meedoen bij Dutch Card Lovers dan heb je tot vrijdag 27 september 18:00u de tijd.
Hier kun je alles nog eens nalezen en de mooie inspiratiekaartjes van leden uit team A en B bewonderen. Wat deze challenge bijzonder maakt is dat we drie sponsoren hebben en zodoende kan de hele Top3 een leuke prijs verdienen. Bovendien mogen zij dan met DCL meedoen als gastdesigner bij de eerstvolgende challenge. Leuk!
Veel plezier en succes !
Groetjes, Angèle
9 opmerkingen:
Wow the stitching on your flower adds the perfect touch!
Have a great Sunday!
Heel gaaf kaartje. Echt zo leuk hoe je dat met de bloem hebt gedaan!
Een bloemetje op zijn tijd, brengt gezelligheid...
Wat heb je dat weer mooi gedaan!!!
Grtjs
Daniëlle
Mooie bloem op je kaart, echt een eye catcher! Fijne zondag groetjes Ingrid
Pracht van een kaart, Angèle!!
Wat een leuk idee om hartjes te gebruiken als bloembladeren!
Zeker een eye catcher!
Liefs Viv
Mooi dat de bloem een stuk buiten de kaart valt! Erg mooie kaart weer!
superleuk en creatief idee!
Wat een super leuk idee om een hartjesstans als bloem te gebruiken! Ben er weg van. Prachtige kaart.
Een reactie posten