woensdag 18 september 2013
Cas On Sunday
Wanneer je je spulletjes weer eens gaat opruimen en zoals ik een hele kast onder handen neemt, kom je allerhand leuks tegen.
Zoals dit hertje en boom afkomstig van een stempelsheet ontworpen door Marcia Hamelinck. En een wolkjesstempel gekregen van mijn dochter Vivian. Ik heb gekozen om te stempelen aan de andere kant, daarna uit te knippen en de onbestempelde zijde te gebruiken. Achter de boom een cirkel uitgeponst en vervolgens het stempeltje 'welcome sweet baby' geplaatst. En in deze kleurstelling te gebruiken voor een jongen of meisje. Altijd handig ;)
Met dit kaartje wil ik meedoen bij Cas On Sunday.
Groetjes, Angèle
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
19 opmerkingen:
GEWELDIG lief kaartje!!
Now that's clever to stamp on the other side! I thought it was a die or cut with a machine! So neat!
Liehief! Ik ben dol op hertjes! Hartstikke leuk kaartje!
Liefs Sanne
Waar opruimen toch goed voor kan zijn. Resultaat....weer een prachtige kaart !!!
Grtjs
Daniëlle
Ontzettend geweldig leuk en lief kaartje! waaw.
Wat een bijzonder lief kaartje!!
Super leuk! Ook het papier van 4 Heures 37 (-:
Oh wat mooi... en zo helemaal Angèle!
Heerlijk als je een vondst doet die je op ideetjes brengt!
Wat een gaaf kaartje!! Een topper hoor. Zo lief dat hertje. Ik ga eens even googelen op die ontwerpster.
wat een geniaal idee, stempelen op de achterkant! superleuke kaart!
chique !
Very cute!
hallo
eens gegoogled naar marcia stempels maar helaas niet te vinden
kun je me helpen ?
alvast bedankt
caroline
Oh, oh, oh. How do you say "super sweet" in Dutch?!?!?
Die springt super in het oog, heel erg mooi! Fijn dat je meedoet bij CAS on Sunday!
Wat een verschrikkelijk leuke kaart :-)
Supers Angele wat leuk dat je meedoet bij CAS on sunday en lekker he als je aan het opruimen bent en dan van die verborgen schatten tegenkomt.
Congratulations with winning the challenge at CAS on Sundays!
This is a really special card!
I was so pleased to see my card coming up in the reader as your challenge winner!
Thanks so much!
Wow, gefeliciteerd mam!
Dit kaartje had ik helemaal gemist, maar ik vind hem helemaal geweldig.
Verdiend gewonnen :)
X Viv
Een reactie posten