zondag 5 januari 2014

DCL # 201


De allereerste uitdaging van DCL in 2014 is naar een idee van Ellen:

Een kaart van restjes oftewel scraps. 

Ik heb het letterlijk genomen en spulletjes gebruikt die over waren van mijn vorige kaartje.



En met dit kaartje wil ik jullie het allerbeste wensen voor 2014. Een gouden jaar! 

Hier kun je alle bijzonderheden nalezen, de prijs van onze sponsor bekijken en je laten inspireren door de mooie inspiratiekaartjes van mijn teamgenoten.

Doe je mee? Raap dan je restjes bij elkaar en maak er iets leuks van!

Je hebt tot vrijdag 17 januari 18:00u de tijd om je creatie bij DCL in te zenden.

Veel succes en plezier, Angèle

12 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie kaart, Angele, en dat van allemaal restjes. Leuk!
Jij ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!

Willy zei

Wat een prachtig kaartje, mooi design en mooi van kleur, leuke uitdaging!

Unknown zei

Angèle, voor jou ook mooie, gouden dagen gewenst in 2014.
Grtjs
Daniëlle

Marjan zei

Ook voor jou en de familie de aller beste wensen! Je restjeskaart vind ik MOOI!!

Natalie zei

Allereerst de beste wensen voor 2014, dat dit jaar weer een mooi jaar mag worden vol geluk, liefde, gezondheid én creativiteit! Mooi kaartje ook, C&S, ik hou van de kleurencombinatie grijs-geel! Perfect voor een mooie nieuwjaarswens! Liefs, Natalie

Margot zei

ik vind 'm schitterend!

Ingrid Reyners zei

Ook de beste wensen voor jouw en je familie, Angele. Ik vind het een hele mooie nieuwjaarskaart geworden, leuk ook om restjes bij elkaar te rapen, leuke uitdaging. Groetjes, Ingrid.

Wilma zei

Schitterende kaart! Mooie kleuren. Ook voor jou de beste wensen.

Rosalien Zwackhalen zei

Ik vindt hem geweldig Angéle, mooi clean and simple en met een sjieke uitstraling.

Viv zei

Wat een leuke en mooie restjeskaart.
Super kleurencombi! En de gouden 2014 maakt het geheel helemaal af :)

X Viv

Ellen zei

Mooi gebruik van alle restjes Angèle! Het is een prachtig geheel geworden.

Anoniem zei

wat een gaaf kaartje is dit van restjes! Súper!!