zondag 5 januari 2014
DCL # 201
De allereerste uitdaging van DCL in 2014 is naar een idee van Ellen:
Een kaart van restjes oftewel scraps.
Ik heb het letterlijk genomen en spulletjes gebruikt die over waren van mijn vorige kaartje.
En met dit kaartje wil ik jullie het allerbeste wensen voor 2014. Een gouden jaar!
Hier kun je alle bijzonderheden nalezen, de prijs van onze sponsor bekijken en je laten inspireren door de mooie inspiratiekaartjes van mijn teamgenoten.
Doe je mee? Raap dan je restjes bij elkaar en maak er iets leuks van!
Je hebt tot vrijdag 17 januari 18:00u de tijd om je creatie bij DCL in te zenden.
Veel succes en plezier, Angèle
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
12 opmerkingen:
Wat een mooie kaart, Angele, en dat van allemaal restjes. Leuk!
Jij ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar!
Wat een prachtig kaartje, mooi design en mooi van kleur, leuke uitdaging!
Angèle, voor jou ook mooie, gouden dagen gewenst in 2014.
Grtjs
Daniëlle
Ook voor jou en de familie de aller beste wensen! Je restjeskaart vind ik MOOI!!
Allereerst de beste wensen voor 2014, dat dit jaar weer een mooi jaar mag worden vol geluk, liefde, gezondheid én creativiteit! Mooi kaartje ook, C&S, ik hou van de kleurencombinatie grijs-geel! Perfect voor een mooie nieuwjaarswens! Liefs, Natalie
ik vind 'm schitterend!
Ook de beste wensen voor jouw en je familie, Angele. Ik vind het een hele mooie nieuwjaarskaart geworden, leuk ook om restjes bij elkaar te rapen, leuke uitdaging. Groetjes, Ingrid.
Schitterende kaart! Mooie kleuren. Ook voor jou de beste wensen.
Ik vindt hem geweldig Angéle, mooi clean and simple en met een sjieke uitstraling.
Wat een leuke en mooie restjeskaart.
Super kleurencombi! En de gouden 2014 maakt het geheel helemaal af :)
X Viv
Mooi gebruik van alle restjes Angèle! Het is een prachtig geheel geworden.
wat een gaaf kaartje is dit van restjes! Súper!!
Een reactie posten