Op Pinterest zag ik zo'n leuk boompje op canvas met lampjes. Zondagmiddag een zoekwandeling in het bos naar geschikte takjes. Thuis sommige geschild, allen geboend en met witte acrylverf ingewreven voor een driftwood effect. Canvasje ook geverfd en daarna de takjes geschikt en opgeplakt. De lampjes (op batterij, Kruitvat) erop en gehaakte sterren. Batterij ligt aan de achterzijde van het canvas (d.m.v. een kleine kruissnede in het doek heb ik het lampjessnoer naar de voorkant gebracht.) Het patroon van de sterren vond ik hier. Kijk maar eens bij populaire posten.
Groetjes, Angèle
14 opmerkingen:
Superleuk zeg, zeker met de lichtjes erbij!
Groetjes,
Marit
Wat gaaf, Angele, ziet er echt super mooi uit!
Wat mooi, en wat een goed idee! Ik kan dit jaar geen kerstboom zetten met zo'n kleine ontdekkingsreizigster in huis maar dit zou echt super zijn!
Liefs, Natalie
Ik vind het een heel mooi gelukt canvas! Kan me ook voorstellen dat het leuk was om te maken, weer eens heel iets anders. En ik zie al een gegadigde voor een cadeau hiervan :)
supertof idee. Heel mooi uitgevoerd!
Ohhh wat mooi angele, zo gaaf!
WAAAAUW! Dit willen wij ook wel in huis hoor! hihi. Super gemaakt! Laat de kerst maar komen ;)
Lieve groetjes
amai heel modern prachtig !
Jeetje wat vin dik dit gaaf! Echt onwijs mooi gemaakt!!1
O deze is GEWELDIG!!!!! Echt super leuk, mam!
X Viv
Wat leuk!!
Oei... ben al in geen tijden bij jou 'op bezoek' geweest... alles goed Angéle? En wat een prachtig mooi boompje... heel chic zo! Ik ben niet zo 'kerstbomerig' maar voor deze val ik echt wel! Ik wens je alvast hele mooie kerstdagen en een prachtig 2014
supergaaf!
Dit is wel een hele leuke super creatieve kerstboom! Ben er weg van.
Een reactie posten