zondag 8 december 2013

DCL #200

Vandaag is de tweehonderdste uitdaging van start gegaan bij Dutch Card Lovers. Een bijzondere uitdaging met 3 sponsoren. Prijzen te verdienen dus voor de hele top 3!

Anja bedacht deze challenge:

Een cijfer of getal op je creatie en tevens iets van stof of vilt erbij. 

Kijk hier maar eens voor bijzonderheden en de mooie kaartjes van mijn teamleden.

Dit werd mijn kaartje. Papier kreeg ik cadeau van mijn scrap-dochter Vivian. Bovendien mocht ik gebruik maken van haar cijfers stempelset en goud embossingpoeder. Dank Viv.


Doe je mee? Dan heb je de tijd tot vrijdag 20 december 18:00u om je kaartje of creatie toe te voegen op het DCL blog. Veel plezier en succes!

Groetjes, Angèle

5 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een mooie feestelijke kaart, Angele!

Natalie zei

Mooi! En heel feestelijk zowel voor kerst als voor het jubileum van DCL!
Liefs, Natalie

Willy zei

Wat een prachtig kaartje, leuk hoe je de washi tape hebt aangebracht!!

Marjan zei

Heel mooi is je kaart, met de bling en de gouden cijfers!

Margot zei

supermooie kaart, pinwaardig!!!