Vandaag is de tweehonderdste uitdaging van start gegaan bij Dutch Card Lovers. Een bijzondere uitdaging met 3 sponsoren. Prijzen te verdienen dus voor de hele top 3!
Anja bedacht deze challenge:
Een cijfer of getal op je creatie en tevens iets van stof of vilt erbij.
Kijk hier maar eens voor bijzonderheden en de mooie kaartjes van mijn teamleden.
Dit werd mijn kaartje. Papier kreeg ik cadeau van mijn scrap-dochter Vivian. Bovendien mocht ik gebruik maken van haar cijfers stempelset en goud embossingpoeder. Dank Viv.
Doe je mee? Dan heb je de tijd tot vrijdag 20 december 18:00u om je kaartje of creatie toe te voegen op het DCL blog. Veel plezier en succes!
Groetjes, Angèle
5 opmerkingen:
Wat een mooie feestelijke kaart, Angele!
Mooi! En heel feestelijk zowel voor kerst als voor het jubileum van DCL!
Liefs, Natalie
Wat een prachtig kaartje, leuk hoe je de washi tape hebt aangebracht!!
Heel mooi is je kaart, met de bling en de gouden cijfers!
supermooie kaart, pinwaardig!!!
Een reactie posten