woensdag 27 november 2013

Twee kerstkaartjes

Cas-kaartjes met o.a. leuke spulletjes uit de mini-kit God Jul van Cards and Wishes.



Groetjes, Angèle

13 opmerkingen:

Marjan zei

Ik vind ze erg mooi, Angèle!

Petra Coolen zei

Wow, die zijn leuk zeg!
Clean & simple, ik hou d´r van :)

Nadine zei

Leuke CAS kaartjes, feestelijk!

Debby zei

Prachtig in hun eenvoud!
Groetjes Debby

Unknown zei

Wat komt het toch weer dichtbij hé, die kerst...
Mooie kaartjes.
Grtjs
Daniëlle

Gerdine zei

Leuk!

Margot zei

gaaf! ik vind die sneeuwpop kaart helemaal te gek!

Viv zei

Leuke kerstkaartjes weer! Ben je al helemaal compleet? (voor iedereen een eigengemaakte kerstkaart?)

X Viv

Je@net zei

Twee prachtige kaarten, Angele!

Natalie zei

Heel mooi! Ze zien er heel feestelijk en "kerstig" uit!
Liefs, Natalie

MirjamC zei

Super leuke kerstkaarten!

Miranda Mols Stampin Utopia zei

schitterende kaartjes. Heerlijk CAS.

Wilma zei

Wat mooi en grappig!!