Vanmorgen is de nieuwe uitdaging bij DCL van start gegaan.
Het thema is: Bladeren, een hoofdrol voor blaadjes in allerlei vormen. Van herfstbladeren tot ontluikende voorjaarsblaadjes.
Zo pakte mijn kaartje uit:
Doe je gezellig mee?
Er is een mooie prijs te verdienen. Ga hier maar eens kijken naar inspirerende voorbeelden van de andere DCL teamleden.
Tot vrijdag 22 november 18:00u kun je je creatie aan Mr. Linky toevoegen.
Een hele fijne zondag, Angèle
7 opmerkingen:
Prachtige kaart, jouw moderne bladeren en tak zijn een heel mooi arrangement tegen de witte achtergrond!
gaaf dat blad van twee verschillende papiertjes!
Mooi, fris en origineel.
Wat een mooie CAS kaart weer, mam!
De kleuren gemengd met het zwart samen op de witte achtergrond vind ik helemaal prachtig op deze kaart.
Helemaal super!
X viv
Mooi! Vooral ook door de witte achtergrond in combinatie met de papiertjes die je hebt gekozen!
Wat een lief blaadje met dat roze. Een geweldig kaartje is dit! Het straalt een rust uit, en dat gevoel krijg ik ook als ik in het bos de blaadjes zie vallen!
Hallo Angèle,
Je vroeg hoe ik de sfeerlichtjes gemaakt heb.
Ik heb uit witte plakfolie (zo’n rol waar je planken mee kunt beplakken) met mallen stansjes gestanst.
Deze op de potten geplakt en er later met een bus spuitsneeuw overheen gespoten.
Goed laten drogen en daarna touw met belletje eraan gehangen.
Groetjes Tineke
Een reactie posten