vrijdag 8 november 2013

Crazy for Cas

Vandaag gaat de nieuwe uitdaging van start bij Crazy for Cas met een leuke schets.Een schets van Anja.


Ik mocht ditmaal gastdesigner zijn en maakte met plezier deze kaart:


Ga eens kijken bij Crazy for Cas voor bijzonderheden en wellicht krijg je inspiratie als je de mooie kaartjes ziet die het team maakte.

Het is een poosje stil geweest hier. Niet zonder reden. Op 14 oktober overleed plotseling mijn lieve moeder. Ze leed al 10 jaar aan Alzheimer. Stapje voor stapje ben ik haar verloren in die lange tijd. Ze werd 86 jaar.

En 67 dagen ervoor, op 8 augustus, stierf mijn lieve pa na een kort ziekbed. Lichamelijk heel zwak, maar met een goede geest. Hij mocht negentig worden.

Ik ben mijn ouders heel dankbaar en in mijn hart hebben ze een prachtig plekje.

Groetjes, Angèle

11 opmerkingen:

Margot zei

tof kaartje, die sketch is helemaal mijn ding!

Unknown zei

Lieve Angèle, hoe oud je ouders ook mogen worden, het is een verlies en het doet steeds pijn. Veel sterkte.
Je kaart is eenvoudig, maar zeer mooi.
Grtjs
Daniëlle

Ingrid Reyners zei

Het is zoals je het beschrijft iemand verliezen met de ziekte van Alzheimer, is stukje bij beetje iemand verliezen, en al is het moment daar kun je er vrede mee hebben, fijn dat ze nu een preachtig plekje in je hart hebben, en gezegend waren om een hoge leeftijd te bereiken. Je kaartje is erg leuk, je hebt de schets op een eigen manier uit gewerkt, mooi. Groetjes Ingrid

Gerdine zei

Gecondoleerd, Angele!
Je kaartje is prachtig!

Ellen zei

Super leuk dat je met ons meedoet deze week Angele! Het gaat jou ook goed af dat C&S ;-) Prachtige kaart heb je gemaakt!
Groetjes Ellen

Brendaxx zei

Jeetje joh, allebei je ouders verloren in zo korte tijd. Heel veel sterkte!
Je kaartje vind ik erg mooi geworden:) Groetjes en fijn weekend,Brenda

Je@net zei

Een prachtige kaart, Angele.
En heel veel sterkte gewenst!

Anneke zei

Wel heftig toch, je beide ouders verliezen op zo'n korte tijd! Mijn deelneming.
Gelukkig maak je nog steeds de mooiste kaartjes!

Marjan zei

Je kaart vind ik zo mooi!! CAS past goed bij jou!

Marion Kuipers-van Eijsden zei

Angele wat een geweldige kaart heb je gemaakt! Ben er helemaal weg van!
Gefeliciteerd met je GDT bij Crazy for Cas.

Marion

Wilma zei

Gecondoleerd met het verlies van je ouders. Dit is zwaar zeker zo kort na elkaar. Hoe oud ze ook worden het is altijd te vroeg..... Sterkte en koester het prachtige plekje in je hart.

Wederom een prachtige niet traditionele kerstkaart. Ben er weg van!!