zondag 24 augustus 2008

Plagen


Het kaartspel heet pesten, maar klinkt erg negatief. Vandaar dat ik koos voor de titel 'Plagen'. Kaarten met mijn neefje en petekind Carlo van 8 op een heerlijke zomeravond in 2008. De regels van het spel zitten achter de foto verstopt.

3 opmerkingen:

Viv zei

Ha moeders, weer een geweldige LO!!
Je kunt scrappen als de beste!!
Tot woensdag, ik verheug me!

Dilly zei

Wat een leuke LO Angèle, goed idee om een echte speelkaart te gebruiken. Dank ook voor de reactie op mijn blog n.a.v. de tweeluik

Hanneke van der Linde zei

Hoi Angèle, wat lief dat je een bbtje hebt achter gelaten! Ik heb ontzettend veel zin in de vakantie!!

Groetjes Hanneke