zaterdag 9 augustus 2008

Weervrouw


Deze foto van Viv is gemaakt tijdens een fotofeestje in Eindhoven. Eerst naar de kapper. Daarna visagie en toen naar een fotostudio. En dat alles met collega's en baas. Ik wil ook best zo'n feestje! Het papier van deze LO is van October Afternoon en Sassafras.

4 opmerkingen:

Hanneke van der Linde zei

Gave lo zeg! Mooi papier ook dat October Afternoon!!

Viv zei

Ha moeders, leuke LO heb je gemaakt, ben er helemaal blij mee!
Nu nog even op mijn blog zetten!

Hanneke van der Linde zei

Hoi!

Even over je vraag, als je een leuke achtergrond hebt gevonden voor je blog kan je deze aanklikken, als je wat naar onderen scrolt kan je lezen wat je stap voor stap moet doen om 'm op je blog te krijgen.

Succes ermee!!

Groetjes!!

Viv zei

goedemorgen moeders, dank je wel voor je berichtje!
Heb echt zin in woensdag, en het weer zou ook lekker zijn!
Fijne dag nog vandaag!