zondag 3 augustus 2008

Travel-journal


Onze zeelandweek zit erop. Trouw heb ik elke dag in mijn boekje geschreven. Alleen de foto's en de afwerking nog. We hebben heerlijk (strand) weer gehad. Veel gefietst en lekker gegeten! Kortom genoten.

Thuis wachtte een leuke verassing: Met de sketch LO ( zie hieronder) heb ik een prijs gewonnen. Een cadeaubon van 20 euro, te besteden in een web-scrap-winkel. Deze winkel opent per 1 september. Dus moet ik nog even wachten.

1 opmerking:

Viv zei

Proficiat met je winnende LO! Als je zo doorgaat hoef je nooit meer scrapspulletjes te kopen;)
Je travel journal is echt mooi geworden, ben er wel een beetje jaloers op!