zaterdag 19 juli 2008

Zoen


Mijn eerste LO, die ik volgens een sketch heb gemaakt. En ik moet zeggen dat het leuk was om te doen. Ik ben tevreden met het resultaat, ondanks het feit dat de foto niet helemaal scherp is. Maar zo'n moment is eenmalig. Deze keer heb ik als journaling gekozen voor een japanse dichtvorm. Deze rijmvorm, een senryu, bestaat uit 3 regels, 5-7-5 lettergrepen. Dezelfde rijmvorm als een haiku. Het papier is van October afternoon.

3 opmerkingen:

Viv zei

ha moeders,

Wat een super gave LO!!!!
Ik wou dat ik ook zoveel creativiteit had!!!! Maar ik moet nog zoveel leren!!
Vooral die randen zo gestempeld vind ik erg leuk, ga ik ook eens doen!

X Viefke

Hanneke van der Linde zei

Ja, gave lo hoor!!

Patr1c1a zei

Super LO!! Gaaf papier, verdeling, etc etc, gewoon helemaal goed!
En die regenboogkaart met die stukjes garen, geweldig!!
Ik vodn het erg leuk om je vandaag te ontmoeten! Ik hoop dat je het ook de moeite waard vond om helemaal naar de scrapheap af te reizen?

Groetjes en wellicht tot ziens ergens in scrapbookland (misschien wel bij DTUC??)!

Patricia