maandag 14 juli 2008

Deurhanger


Voor mijn scrapkamertje heb ik een deurhanger gemaakt.

1 opmerking:

Viv zei

Hij is heel erg mooi geworden!!
Nu nog als header..........
Ik zal het Ivo nog eens vragen!

Kusje viv