dinsdag 15 juli 2008

Een halfje


Deze maat ook eens geprobeerd. LO van 'jongste'.

1 opmerking:

Viv zei

ha moeders,

Flinke update van je weblog!
Heb je alles zelf geplaatst of heeft Mijntje dat gedaan?
Het ziet er in ieder geval super uit allemaal!!!!

Groetjes Viv