dinsdag 8 juli 2008

Voorstellen

Ik zal me eerst netjes voorstellen: ik heet Angèle Keulen, 50 jaar, en al dertig jaar gelukkig getrouwd met Jan. We wonen in Zuid-Limburg, in het prachtige Heuvelland.
Samen hebben we drie dochters. Twee twintigers en een tiener. De meisjes zijn al uitgevlogen, maar komen regelmatig bij ons langs.

Met mijn oudste, Vivian, deel ik deze heerlijke hobby. Nog niet zolang. Sinds augustus 2007.
Heel toevallig hebben we scrapbooking ontdekt. In de supermarkt bij de klantenservice lag een nummer van 'Creatief met foto's'. Voor maar een euro in de opruiming. De interesse van Viv, net terug van een vakantie in Italie en in het bezit van vele foto's, was gewekt. Ik gaf haar het blad kado en ze raakte maar niet uitgekeken. Haar enthousiasme werkte aanstekelijk.

Ja en wat doe je dan? Dochterlief woont en werkt in Brabant en daar zijn hele leuke scrapbookwinkels. Er ging een wereld voor ons open!

Om een verhaal kort te maken... het begon met die ene euro. Maar inmiddels... meer hoef ik niet uit te leggen. Het weegt niet op tegen het plezier dat we samen hebben.

Regelmatig gaan Jan en ik een weekendje naar Brabant. Naar onze Viv en Ivo (haar vriend), (bedankt voor jullie gastvrijheid!). Viv en ik volgen dan graag een leerzame, leuke workshop en ja dan vullen we onze voorraad natuurlijk weer aan met mooi papier en andere hebbedingetjes.

Mijn eigen blog is een feit en ik hoop hier regelmatig LO's, kaarten, mini-boekjes en andere dingetjes te laten zien. Ik heb een header gemaakt van papier, vilt en stof. Hoop dat Ivo hem voor mij wil plaatsen.

Groetjes, Angèle

2 opmerkingen:

Viv zei

Hoi mam,

Super, je eerste blogbericht!
Hopelijk gaan er nog veel meer volgen, en leuke pics natuurlijk!
Nu je blog nog een beetje pimpen en promoten!
Maar dat komt vast wel goed!

X Viv

Stampidoe@gmail.com zei

Hoi Angelè, super om te lezen hoe je met scrappen in aanmerking bent gekomen