Oranje en groen zijn de kleuren van de december dare! En vanaf deze uitdaging hebben we elke maand een gast-designer. Deze maand de winnaar van de vorige dare: Ingeborg Dijkstra. Ze heeft een prachtige lo gemaakt. Die van het hele team mogen er zijn!
Kijk maar hier.
Mijn bijdrage. Een herfst-lo met onze oude kersenboom als middelpunt.
Hij geeft in juni/juli heerlijke kersen en voor de 'jongens' hier is het ieder jaar weer een feest om te plukken. Maar afgelopen zomer hing er maar een enkele kers in de boom. Het feest ging dus niet door. Is de 'koek' op vanwege zijn leeftijd? Hij is al meer dan veertig jaar oud! Het is niet te hopen, we zullen het zien komend jaar.
Liefs, Angèle
3 opmerkingen:
Dit is een schitterende lo, ook prima kleuren voor een foto als deze!
Wat een prachtige "warme" layout! Knap gedaan om eens geen portretfoto te verwerken.
Persoonlijk vind ik dit erg moeilijk.
Wat een leuke LO, mam! Dat papier van rose moka heb ik gisteren ook nog in mijn handen gehad (blijft mooi).
En hopelijk volgend jaar weer kersen, ik vind de kersenpluk toch wel erg gezellig ieder jaar!
x Viv
Een reactie posten