
Geen sketch deze week maar een kaartje in je favo kleur. Dat is de opdracht bij Get Sketchy. Groen is mijn favoriet maar blauw staat op de tweede plek;)
Ijsblauw past bij deze tijd van het jaar, vandaar deze keuze.
Ik heb weer verpakkingsmateriaal gebruikt. Deze keer om besneeuwde raampjes te creëren.
Daar heb ik gesso voor gebruikt. Maar ook stickles 'frost' en mica flakes.
De pot gesso stond nog op de vensterbank (in de keuken, bij de pot handcrême). s'Avonds kwam middelste bij ons eten. Ik was nog druk in de keuken en opeens hoor ik haar zeggen:
"Die handcrême trekt ook niet snel in" Ik kijk en zie haar royaal smeren met...GESSO!
Ja royaal is ze; haar handen zagen al helemaal wit aan beide kanten!
Wat hebben we gelachen!
De prijs is een clear stempel-sheet geschonken door Laurel, een van de teamleden van Get Sketchy.
Fijne vrijdag, liefs, Angèle
13 opmerkingen:
Hahahaha ... heb je foto's van je dochter met gesso op haar gezicht?
Enne ... ik heb je net een blog award gegeven op mijn blog ... kijk bij mijn laatste berichtje voor de details ...
Angèle I love your blue card...absolutely fantastic!
Hoi Angele wat een superleuk kaartje heb je van het afvalletje gemaakt. Top. Groetjes en een fijn weekend.
Wendy.
Ik zie het voor me... je handen onder de gesso (ik zie dat trouwens vaker bij mezelf, maar dan van het "spelen en knoeien"...) Je kaartje is "SUPERB"! Dat ijsblauwe en zilverige... heeel mooi!!!
Leuke kaart en wat een geweldig "handcreme" verhaal :D
Wat een mooi voorbeeld heb je gemaakt voor de Get Sketchy! Mooi met die vakjes en het groepje voorop!
Groetjes Boukje.
Wow, wat een mooi "ijzig" kaartje!
Prachtig al die blauwtinten gecombineerd met grijs.
Ooh haha ik vond t al zo'n gekke plek voor een pot gesso ;) Wat moet je in een deuk gelegen hebben zeg!
Je kaartje is erg mooi. Wat goed dat het je weer gelukt is om verpakkingsmateriaal te gebruiken. Leuk effect zo!
Fijn weekend
Wat een verhaal over de gesso ik kan me je gezicht al voorstellen.
je kaart is een plaatje, een klein schilerij!
hahahah, ik moet nu nog om Veer lachen, echt Vera die zoiets overkomt ;)
En je kaartje is helemaal prachtig maar dat wist je natuurlijk al en dat kun je zeker zien aan alle leuke reactie`s die je al hebt gekregen!!
Tot morgen, poeneke Vief
Hahaha, wat een geweldig verhaal over die gesso zeg!!! Ik had er bij willen zijn!
En wat een lief kaartje weer, Angele. Ik weet, ik zeg het vaker maar het is echt zo!! En blauw, ja altijd goed he!! Gaaf idee om die raampjes zo te maken!!
JE vroeg me wat ik met al m'n layouts doe. Nou, tot nu toe liggen ze keurig op een stapeltje op een oud krantenrek, je weet wel, zo eentje die altijd buiten staat bij bijvoorbeeld de benzinepomp. Ik heb er eens eentje op de kop getikt bij de kringloop en daar passen de layouts precies in. Hij is zowat helemaal vol!! De nieuwste exemplaren hang ik altijd eerst een tijdje op, aan zo'n ketting met van die knijpertjes, gekocht bij de Xenos.
Zal straks een foto maken als m'n nieuwe kamer klaar is!
Fijn weekend verder! Ligt er bij jullie ook veel sneeuw??
XXXJenneke
Wahahahaha...wat een verhaal!!! Ik lig helemaal in een deuk!
Je kaartje is weer prachtig geworden zeg. Gaaf al die verschillende materialen en ik vind de kleuren zo mooi uitkomen. Echt helemaal winter!
xx Monica
Mooi, in die winterse koele kleuren!
Een reactie posten