Begin november kreeg ik van Jenneke een award met een vragenlijst. Een van de vragen was: Wat droomde je vannacht? En ja ik had gedroomd en laat deze droom vandaag uitgekomen zijn! Voorspellende droom? Ik weet niet of deze dromen bestaan.
Maar ik droomde dat onze jongste de eerste keer slaagde voor haar rijbewijs!
Meisje dit kaartje maakte ik toen al voor jou! Een dikke proficiat voor Annemijn!
Hier nogmaals het kaartje en de achterkant ervan.
En nog een kerstkaartje.
Groetjes, een blije moeder;)
8 opmerkingen:
Wat goed van Mijntje!!! Ben zo blij voor haar :)
Je kaartje is een snoepje, erg mooi!
Kusje Viv
Ja, Marco Borsato kan nog zo hard zingen dat de meeste dromen bedrog zijn, jij bewijst dat het niet zo is!! Wat gaaf zeg!! Gefeliciteerd voor je dochter! En natuurlijk ook voor de blije moeder!
Gaaf kaartje, geweldige kleuren! En het Kerstkaartje is ook heel schattig!
Dat was dus een goed begin van de week. Hoop dat het zo verder zal gaan!
XXXJenneke
these are so adorable!
Aaahhh!!! Geweldig!!! Gefeliciteerd hoor! Je kaart met de ere medaille is echt verdient... de achterkant is trouwens ook geweldig! Als een autobanden-spoor, maar dan van sterretjes... prachtig!!!
Gefeliciteerd dat is gaaf, en prachtkaarten!
Niet te geloven zeg!
Dreams can come true...
Van harte voor je dochter.
Gefeliciteerd zeg! Dat verdient inderdaad zo'n leuk kaartje.
soooo cute, really love the Eskimo Kisses card!
Een reactie posten