zondag 5 december 2010

Dutch Card Lovers #73



Deze mooie schets komt van Rosalien. Ik vond het leuk om ermee te werken en zal 'm vast nog eens gebruiken.
Uitwerkingen van het team kun je hier bekijken. Een variëteit aan mooie kaartjes waar we anderen mee hopen te inspireren. De veertig hebben we niet gehaald deze week ;) maar wie weet met deze schets?


Sponsor deze week is Digital Delight. De prijs kun je hier bekijken.



 Dit kaartje heb ik met de schets gemaakt:


Klikken is groter. De ijssterren waren zilverkleurig en pasten niet mooi. Ik heb ze met gesso bewerkt en daarna met Distress Ink (tattered rose).  Deze kleur komt terug in de afbeelding.

Fijne zondag, Angèle

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh wauw Angele, de ijssterren zijn echt fantastisch geworden! je hebt ze echt helemaal naar je hand weten te zetten, passend bij het kaartje! Prachtig ook, die borduursteken!

Peggy zei

Heel erg mooi Angele, ik kan het alleen maar eens zijn met Marit, dat heb je weer geweldig gedaan!
xxx Peggy

Petra Coolen zei

Moeilijke schets hoor!
Prachtige "ijzige" uitwerking Angele! Alles heel mooi tot in detail uitgewerkt.

Inge zei

Ik vind dat deze schets echt gemaakt is voor jouw zigzagjes! Het ziet er zo mooi uit! Prachtige kleurencombi ook en creatieve oplossing van de ijssterrenkleur! Nou ja, kortom: TOP kaart!

Marjan zei

SCHITTERENDE kaart!!Erg mooi, deze inderdaad ijzige kleruen bij dat notstalgische plaatje. En wat mooi afgewerkt met die steekjes...

Groetjes, Marjan

Dora zei

Ik vind m helemaal super, en die sterren zijn prachtig zo..ik kleur ook alles hoor als het niet bevalt en zeker even met gesso...een plaatje dit je kaart!

Jenneke zei

Prachtige kleuren, Angele!! En tot in alle details zo mooi! Weer een echt top-kaartje!!!

XXXJenneke

Viv zei

Weer een mooi kaartje, Mam! De kleuren combi vind ik prachtig en alles matcht zo goed bij elkaar!
De ijssterren zijn erg mooi geworden.

Liefs Viv

cnelson zei

Absolutely GORGEOUS!

Anoniem zei

Super mooi Angele !!! Wat een heerlijke romantische kaart !
Groetjes Berdien

anja curvers zei

Echt zo mooi weer Angele!!!!!!