Wat een leuk kaartje! Die boompjes zijn er gezellig en die pieken vind ik ook zo leuk! Waarmee heb je die gedaan, zijn het brads? Of parelpenne? Ik ben inmiddels al begonnen aan een kaart met deze sketch, je ziet em binnenkort!
Gaaf kaartje moeders!!! Ik zie dat je mijn stempels hebt gebruikt, erg leuk :) De kerstbomen in het venster zijn zo mooi, staan prachtig op dit kaartje.
12 opmerkingen:
Geweldige kaart Angèle! Heel erg leuk hoe je die kerstbomen in dat venster gezet hebt!
Groetjes Ellen
Wat een leuke bomen/kaart! Prachtig, al die dessinpapiertjes die samen een vrolijk bos vormen!!! Geniet van je weekend!
Wat een leuk kaartje!
Die boompjes zijn er gezellig en die pieken vind ik ook zo leuk!
Waarmee heb je die gedaan, zijn het brads? Of parelpenne?
Ik ben inmiddels al begonnen aan een kaart met deze sketch, je ziet em binnenkort!
Groetjes en een heel fijn weekend,
Vera
Mooi issie weer, Angèle! Ik vind de boompjes zo leuk met die blingpiekjes! En de kleuren zijn geweldig.
Groetjes, Marjan
Ow wat een leuke sketcht en een prachtige kaart!
geweldige kaart! leuk al die kleurtjes met het zwart!
Gaaf kaartje moeders!!! Ik zie dat je mijn stempels hebt gebruikt, erg leuk :)
De kerstbomen in het venster zijn zo mooi, staan prachtig op dit kaartje.
Tot morgen, x Viv
so fantabulous! LOVE the look of those trees!!
Wat een aparte schets.
Leuk hoe je die brads als piek gebruikt!
Grappig zo´n "venstertje" :)
O die boompjes!! Wat een leuk idee. Moeilijke schets (lijkt me) met heel mooi resultaat!
ooo Angèle, wat een geweldig kaartje weer !!!
Angèle, dit is weer een snoepje! Leuk al die boompjes in dat venster, en ik ben weg van al dat vrolijke papier!
Een reactie posten