zaterdag 11 december 2010

Dutch Card Lovers #74

De laatste challenge bij Dutch Card Lovers van 2010. De schets is deze keer van Anja en onze sponsor is CreaUniek




Dit is de prijs die beschikbaar wordt gesteld: 2 papier-pakketten van Marianne Design. Eentje van Eline's Huis en eentje genaamd 'black and white'.


Dit is mijn kaartje geworden:





Fijn weekend, Angèle

12 opmerkingen:

Ellen zei

Geweldige kaart Angèle! Heel erg leuk hoe je die kerstbomen in dat venster gezet hebt!

Groetjes Ellen

Anoniem zei

Wat een leuke bomen/kaart! Prachtig, al die dessinpapiertjes die samen een vrolijk bos vormen!!! Geniet van je weekend!

Vera zei

Wat een leuk kaartje!
Die boompjes zijn er gezellig en die pieken vind ik ook zo leuk!
Waarmee heb je die gedaan, zijn het brads? Of parelpenne?
Ik ben inmiddels al begonnen aan een kaart met deze sketch, je ziet em binnenkort!

Groetjes en een heel fijn weekend,

Vera

Marjan zei

Mooi issie weer, Angèle! Ik vind de boompjes zo leuk met die blingpiekjes! En de kleuren zijn geweldig.

Groetjes, Marjan

Dora zei

Ow wat een leuke sketcht en een prachtige kaart!

Margot zei

geweldige kaart! leuk al die kleurtjes met het zwart!

Viv zei

Gaaf kaartje moeders!!! Ik zie dat je mijn stempels hebt gebruikt, erg leuk :)
De kerstbomen in het venster zijn zo mooi, staan prachtig op dit kaartje.

Tot morgen, x Viv

cnelson zei

so fantabulous! LOVE the look of those trees!!

Petra Coolen zei

Wat een aparte schets.
Leuk hoe je die brads als piek gebruikt!
Grappig zo´n "venstertje" :)

Inge zei

O die boompjes!! Wat een leuk idee. Moeilijke schets (lijkt me) met heel mooi resultaat!

Hinke zei

ooo Angèle, wat een geweldig kaartje weer !!!

Natalie zei

Angèle, dit is weer een snoepje! Leuk al die boompjes in dat venster, en ik ben weg van al dat vrolijke papier!