De uitdaging van Cornelie is een kleurenchallenge:
Prachtige tinten; maar in mijn papiervoorraad weinig te vinden. Ik vond een papiertje van Elsie van jaren geleden waar de kleurtjes inzaten en zo ontstond dit kaartje. Het gestanste vogeltje kreeg een stikrandje met donkerste kleur groen uit het palet.
Deze week wordt DCL gesponsord met een prijs door: De Craftorij
Doe je mee? Tot vrijdag 19 april 18:00u is het mogelijk je kaartje te linken bij DCL. Voor bijzonderheden over deze uitdaging en de uitwerkingen van de andere teamleden verwijs ik graag weer naar het DCL-blog.
Veel plezier, succes en een heerlijk weekend!
Groetjes, Angèle

10 opmerkingen:
Voor iedereen een lastige denk ik zomaar! Maar heel erg gaaf geworden, tof gedaan!
Wat leuk gedaan!
Wat heb je dat goed opgelost zeg!
Vind het een heel mooi kleurenpalet en jij hebt er een heel fris kaartje van gemaakt!
Groetjes
Vera
Originele uitwerking! Vind die streepjes zo leuk i.c.m. de vogeltjes en de tekst!
geweldig gaaf kaartje! die van jou is mijn favoriet in deze challenge!
Mooie kaart Angèle, beetje freestyle-achtig zoals Elsie....
Groetjes Ellen
Het kaartje is clean and simpel mooi maar toch mis ik nog iets. Een paar verf spetters misschien? ;)
X Viv
Leuke kaart, hou ook erg van rust in een kaart, kleuren heel goed!
Groeten !neke
Ooh, wat een originele creatieve uitwerking is dit! Leuke freestyle!
wat een leuk strak kaartje is dit!!
Een reactie posten