vrijdag 12 april 2013

DCL #181

De uitdaging van Cornelie is een kleurenchallenge:



Prachtige tinten; maar in mijn papiervoorraad weinig te vinden. Ik vond een papiertje van Elsie van jaren geleden waar de kleurtjes inzaten en zo ontstond dit kaartje. Het gestanste vogeltje kreeg een stikrandje met donkerste kleur groen uit het palet.


Deze week wordt DCL gesponsord met een prijs door: De Craftorij

Doe je mee? Tot vrijdag 19 april 18:00u is het mogelijk je kaartje te linken bij DCL. Voor bijzonderheden over deze uitdaging en de uitwerkingen van de andere teamleden verwijs ik graag weer naar het DCL-blog.

Veel plezier, succes en een heerlijk weekend!

Groetjes, Angèle

10 opmerkingen:

Cornelie zei

Voor iedereen een lastige denk ik zomaar! Maar heel erg gaaf geworden, tof gedaan!

Gerdine zei

Wat leuk gedaan!

Vera zei

Wat heb je dat goed opgelost zeg!
Vind het een heel mooi kleurenpalet en jij hebt er een heel fris kaartje van gemaakt!

Groetjes

Vera

Marjan zei

Originele uitwerking! Vind die streepjes zo leuk i.c.m. de vogeltjes en de tekst!

Margot zei

geweldig gaaf kaartje! die van jou is mijn favoriet in deze challenge!

Ellen zei

Mooie kaart Angèle, beetje freestyle-achtig zoals Elsie....
Groetjes Ellen

Viv zei

Het kaartje is clean and simpel mooi maar toch mis ik nog iets. Een paar verf spetters misschien? ;)

X Viv

!neke zei

Leuke kaart, hou ook erg van rust in een kaart, kleuren heel goed!
Groeten !neke

Wilma zei

Ooh, wat een originele creatieve uitwerking is dit! Leuke freestyle!

Anoniem zei

wat een leuk strak kaartje is dit!!