zaterdag 20 april 2013

DCL #182

Deze week is het mijn beurt om de uitdaging bij DCL te verzorgen. Ik bedacht dat bloemen een leuk thema zou kunnen zijn.
Wat willen we dus zien? Een heleboel bloemen! Een hoofdrol voor bloemen op je project of kaartje!
Dit werd mijn kaartje. Een bloemenmandje voor mijn jarige broer. En het leuke papier, stempel en touw zat in de RAK van Mirjam (gewonnen bij DD).



Creaworld Miekelotte is ditmaal onze sponsor.

Als je meedoet met deze challenge heb je de mogelijkheid om je kaartje te linken tot vrijdag 26 april 18:00u
Bijzonderheden en mooie inspiratiekaartjes van de andere teamleden vind je hier.

Veel plezier en succes!

Groetjes, Angèle


9 opmerkingen:

!neke zei

Mooie kaart, voldoende bloemen zo te zien!
Ga misschien vandaag een uurtje zitten alhoewel de tuin roept niet maar schreeuwt !!!!
Groeten !neke

Inge zei

Wat een LEUKE kaart! Zo mooi je bloemen en het jute touwtje erbij!

Marjan zei

Een heel mooi kaartje, Angèle! Leuk die cirkel achter de mooie bloemen, die zijn vast van MemoryBox.

Anoniem zei

Prachtig kaartje Angele !!! Heel mooi die bloemen.
Groetjes Berdien

MirjamC zei

Erg mooie kaart! En wat leuk dat je spullen uit de rak hebt gebruikt!

Gerdine zei

Wat een mooie kaart! Die bloemen als aandachtstrekker zijn heel gaaf!

Jenneke zei

Wat een prachtige kaart weer, Angèle! En wat een bofferd ben je toch, dat je die geweldige RAK van Mirjam gewonnen hebt!!
Hoop dat alles goed is bij jullie!

XXXJenneke

Wilma zei

Wat een fleurige bloemenmand op super mooi papier!

liszha zei

Hoi! Kom ook weer eens gezellig bij jou rondkijken. Wat heb je weer veel mooie projecten op je blog. Gefeliciteerd met je kleinzoon! Wat een knapperd!