De nieuwe uitdaging bij DCL is een mooie en veelzijdige schets van Marjan:
Dit werd mijn kaartje:
DCL heeft weer een sponsor en deze week is dat Made by Maly.
Doe je gezellig mee?
Tot vrijdag 3 mei 18:00u heb je dan de kans om je kaart/project te linken bij DCL. Alle bijzonderheden vind je hier. Ook voor inspiratie kun je er terecht. Kijk maar eens wat voor moois mijn teamleden hebben gemaakt!
Groetjes, Angèle

6 opmerkingen:
Ik ben de gelukkige die deze prachtkaart mocht ontvangen! Zo mooi, dank je wel Angèle!
Leuke schets en uitvoering ervan. Ik zie dat je hem al verstuurd hebt :) x viv
Wat een mooie kaart Angèle, fijn dat het toch nog gelukt is...
Sterkte met je paps.
Groetjes Ellen
Wat een vrolijk kaartje! Ik moet zelf ook nog eens met die sketch aan de slag :)
groetjes
Jacqueline
Super leuke kaart weer angele! Leuk ook die aardbeien
Wat leuk en vrolijk!
Een reactie posten