zaterdag 27 april 2013

DCL #183

De nieuwe uitdaging bij DCL is een mooie en veelzijdige schets van Marjan:


Dit werd mijn kaartje:


DCL heeft weer een sponsor en deze week is dat Made by Maly.

Doe je gezellig mee?

Tot vrijdag 3 mei 18:00u heb je dan de kans om je kaart/project te linken bij DCL. Alle bijzonderheden vind je hier. Ook voor inspiratie kun je er terecht. Kijk maar eens wat voor moois mijn teamleden hebben gemaakt!

Groetjes, Angèle



6 opmerkingen:

Marjan zei

Ik ben de gelukkige die deze prachtkaart mocht ontvangen! Zo mooi, dank je wel Angèle!

Viv zei

Leuke schets en uitvoering ervan. Ik zie dat je hem al verstuurd hebt :) x viv

Ellen zei

Wat een mooie kaart Angèle, fijn dat het toch nog gelukt is...
Sterkte met je paps.
Groetjes Ellen

Jacqueline DH zei

Wat een vrolijk kaartje! Ik moet zelf ook nog eens met die sketch aan de slag :)

groetjes
Jacqueline

MirjamC zei

Super leuke kaart weer angele! Leuk ook die aardbeien

Wilma zei

Wat leuk en vrolijk!