vrijdag 5 september 2008

Drie duimen in de spotlights


Met deze LO heb ik gewonnen bij 'Dare to use color'. De opdracht was om de kleuren rood en geel te gebruiken. Super...ik mag gaan shoppen voor 15 euro bij 'De Srapheap'. Ik hoop dat er veel nieuwe mensen een kansje komen wagen en mee gaan doen.

Groetje,

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Hé Angele van harte gefeliciteerd !! Het is ook super layout ! Veel plezier met shoppen !
Groetjes Berdien

Viv zei

Moeders....toppie!!!!!
Ben erg blij voor je, volgende keer toch maar beter mijn best doen!
Wil ook eens winnen!!
Tot volgend (scrap) weekend!

poeneke, Vief

Maud zei

hoi
bedankt voor je fijne reactie :)
maar toch je hebt terecht gewonnen hoor :)

annemijn zei

Hey mam,

Heel erg leuk en mooi geworden!!

Groetjes Mijntje.

Atelier Ullizee zei

Echt super leuk en origineel! Veel plezier bij het shoppen.

marjan zei

Gefeliciteerd met je prijs !
De LO is gaaf en het onderwerp helemaal geweldig....ik heb ook een dochter met zulke duimen :)
Ik heb 'm dan ook direkt laten zien en zij vond 'm super!!
Ze herkende zichzelf helemaal in de foto en de journaling.
Een terechte winnaar !!

Dilly zei

Van harte gefeliciteerd Angèle, wat mij betreft een terechte winnaar. Grappige LO.

Marianne Hope zei

jij ook alfast gefeliciteerd! Je maakt ook heel mooie dingen. Dankje veelmals voor je compliment!

Marianne Hope zei

Hoi, Angle. Om op je vraag over 3ndypapier te beantwoorden. Ik ken toevallig die twee meiden, en zal in de toekomst waarscheinlijk met hun samenwerken. Dus het bestaat de kans dat de papieren hier verkoch worden, maar ik wet niet waar en hoe en wanneer. Ik heb het al an Danielle van Memory Lane Scrapbooking gevraagt of zij het wil verkoopen, en komt er genoeg naavraag doet zij het misschien ook. Het is idd. een prachtig papier, besonders de kerstkollektie is heel mooi.

Romy zei

Wat leuk. Gefeliciteerd! En die duimen komen mij ook bekend voor...;)

Hanneke van der Linde zei

Geen wonder dat je gewonnen hebt! Hij is super!!