It's the small and simple things that make life great
dinsdag 23 september 2008
Winterviolen
Met stip op een als we over lievelingsbloemen spreken. De bloembakken in onze tuin staan al vol met dit jonge grut en de hele herfst, winter en vroege voorjaar kan ik er van genieten. Groeien en bloeien maar!
3 opmerkingen:
Hele mooie LO moeders!!!!!
Leuk hoe je dat hebt gedaan met het lint en die vlinder stempels!!
X Viv
Een heel mooie pagina! Leuk gekozen die kleuren. Alles vormt een prachtig geheel.
Wat een prachtig lootje zeg... helemaal mooi!
XOXO Peter
Een reactie posten