dinsdag 23 september 2008

Winterviolen


Met stip op een als we over lievelingsbloemen spreken. De bloembakken in onze tuin staan al vol met dit jonge grut en de hele herfst, winter en vroege voorjaar kan ik er van genieten. Groeien en bloeien maar!

Groetje, Angèle

3 opmerkingen:

Viv zei

Hele mooie LO moeders!!!!!
Leuk hoe je dat hebt gedaan met het lint en die vlinder stempels!!

X Viv

Romy zei

Een heel mooie pagina! Leuk gekozen die kleuren. Alles vormt een prachtig geheel.

Scraps from a boy zei

Wat een prachtig lootje zeg... helemaal mooi!

XOXO Peter