It's the small and simple things that make life great
donderdag 4 september 2008
LO van Viv
De beloofde LO van mijn oudste dochter (en scrapmaatje). Heel anders dan de mijne. En verrassend... ik had niet verwacht dat ze voor dit achtergrondje zou kiezen.
1 opmerking:
Wat een leuke layouts maak jij zeg!!
Groetjes van Tessa
Een reactie posten