
Een LO van twee van mijn drie dochters. Dit zijn de twee oudsten van 26 en 24. Niet alleen qua uiterlijk, maar ook qua karakter zijn er grote verschillen tussen Viv en Veertje. Viv, mijn scrapmaatje, heeft dezelfde foto als uitgangspunt gekozen. Haar LO zal ik later ook laten zien.
Groetje,
3 opmerkingen:
Jij bent werkelijk een top scrapper!!!
Echt een hele mooie LO!!
Zondag had ik al wat zien liggen op tafel maar je LO is totaal anders geworden!! Helemaal anders dan die van mij maar ik vind het echt top!
Beide Lo`s zijn super maar persoonlijk ga ik voor die van jou ook vanwege zijn witte achtergrond heb niet veel met bruin, maar beide zijn ze heel mooi daar niet van
Deze vind ik ook schitterend !!!
Groetjes Berdien
Een reactie posten