
gekregen van Yvon en van Jenneke. Nogmaals hartelijk dank.
De bedoeling is dat ik hem verder geef aan 10 mede-bloggers.
Ik geef hem aan mijn liefste scrapmaatje Viv. Aan Hinke, Wendy en Patricia van het DtuC-team. Aan Monica, Hanneke, Berdien, Marianne, Peggy en last but not least aan Annemijn
9 opmerkingen:
He wat een superleuke award. Dankjewel hoor. Ben er blij mee. Groetjes Wendy.
Heee die Angèle, wat een lieve award. Super bedankt !!!
Groetjes
Hinke
Wat lief! Dank je wel!
xoxo
Ook hartstikke bedankt voor je compliment en award!
Oooh wat lief van je !!! Heel erg bedankt !! Je gaat me zeker wel weer zien bij DTUC hoor ! Ik had alleen geen zilver in huis en een beetje weinig tijd om daar een oplossing voor te verzinnen :):)
Groetjes Berdien
PS: Je groen/gele lootje is errug leuk !!
dank je wel moeders om me een award te geven!! ben er erg blij mee :) Ik kan niet wachten tot over 2 weekjes dat we een lekker scrap weekend hebben!
Proficiat met je award.Leuke blog.fijne zondag groetjes Nora
Wat een leuke Award! Het plaatje zelf is al een heel kunstwerk zeg. Thanks a lot dat je 'm aan mij doorgeeft. Doet me goed :)
Door gezondheid nog niet aan ander forum toegekomen, maar dat komt vanzelf een keer hoor! Wie weet komen we elkaar daar dan ook weer vanzelf tegen :) En je blog blijf ik volgen hoor. Vind dat je toch altijd weer met bijzondere creaties komt. Verre van standaard en dat bedoel ik als compliment :D
liefs,
Monica
Dankjewel voor je leuke berichtje op m'n blog!
Ik had hier ook al eens een kijkje genomen (ook via Vivian's blog) maar geen reactie achter gelaten. Niet zo netjes van mij, dus bij deze hoop ik dat ik het heb goed gemaakt!
Je layout voor WijDus vind ik helemaal super!!!!
Fijn weekend en tot blogs!
Groetjes, Jenneke
Een reactie posten