maandag 30 maart 2009

Mijn ouders...


...op de dag van hun huwelijk in april 1955.
Al tijdens de receptie vertrokken ze met de trein vanuit Valkenburg naar Maastricht. Hier bezochten ze een foto-atelier, waar deze foto is gemaakt. Daarna weer de trein, richting Amsterdam. Hier woonde een zus van mam met man en jonge kinderen. Ze logeerden hier 8 dagen. Ze maakten elke dag uitstapjes, vooral naar de Zaanstreek.

Mijn ouders leven nog. Pa is nog gezond en heeft de leeftijd der sterken bereikt. Hij is 86.
Mam is 81 en lijdt helaas aan de ziekte van Alzheimer. Mijn vader bezoekt haar elke dag trouw in het verpleeghuis waar ze woont. Niet zomaar even maar wel 3 uurtjes per dag.

Ze is nog steeds de bloem in zijn leven!

Deze LO is gemaakt n.a.v. een sketch. Een sketch-uitdaging bij de Scrapheap, waar ik aan mee deed.

Bedankt voor het kijken, Angèle

My parents on their wedding-day in april 1955.
My dad, 86, is still healthy. My dear mom lives in a nursing-home, she suffers from Alzheimer.
Every day my dad faithfull visits her for almost three hours. At age of 81 she's still the flower in his life.

Thanks for looking, Angèle

2 opmerkingen:

Viv zei

Heel erg mooi geworden, mam!! Het is zo`n ontzettend mooie foto!
Het geborduurde lijstje komt inderdaad niet zo goed tot z`n recht maar het idee is echt top!
Leuk zijn die teksten achter het gescheurde papier!
Door de foto te scrappen is hij nog mooier geworden :)

Jenneke zei

Wat een mooie layout zeg! En een mooi verhaal over hun trouwdag! Fijn dat je allebei je ouders nog hebt, is heel waardevol. En wat lief wat je zegt over dat je moeder nog steeds de bloem van je vader's leven is. Ontroerend.