


De resultaten van de workshops van Martha Bonneau, Dina Wakley en Jo-Anne te Raa.
Wat was het een top weekend! Hopenlijk volgend jaar weer!
De krans is een kadootje voor Vera, mijn middelste dochter, die deze week 25 werd.
Groetjes en een fijn weekend, Angèle
4 opmerkingen:
Wat zijn ze toch mooi geworden!!! Hard gewerkt moeders :)
Leuk hoe je je eigen draai hebt gegeven aan de projectjes, mijn vingers gaan nu ook jeuken!!
tot morgen, kus Viv
ooh wat zijn jouw werkstukken leuk geworden zeg! Leuk om te zien hoe iedereen adhv hetzelfde voorbeeld toch wat anders maakt.
Gefeliciteerd met en voor Vera!
Wat een leuke projecten heb je gemaakt. Is de middelste foto (de LO) mbv glimmermist gedaan? leuk met die vlaggetjes ook rond de foto!
En de lo die eronder staat: wat een mooie foto zeg...je staat er goed op!
Heerlijk dat je zo'n fijne dag hebt gehad. Geeft meteen weer een boel inspiratie hè?
liefs,
Monica
Wat was het een geweldige dag he?!! En wat heb je enorm leuke werkstukken gemaakt! Ik verheug me alweer op de volgende Scrap-a-Licious!! Alvast maar gaan sparen, dan kunnen we misschien 2 dagen gaan ;-))
Fijne zondag verder en gefeliciteerd met je dochter!!
Een reactie posten