dinsdag 17 maart 2009

Fotoswap


Bij RS heb ik meegedaan aan een fotoswap en Ria Siegelaer heeft voor mij deze mooie LO van 20x20 gemaakt. Ik ben er blij mee Ria, dank je wel! En neem eens een kijkje op het blog van Ria. Ze geeft een blogcandy weg omdat ze bijna 10.000 bezoekers heeft. Als je een berichtje bij haar achter laat maak je kans! Proficiat Ria!

http://unlimitedscrapping.blogspot.com/

3 opmerkingen:

Jenneke zei

Dat lijkt me heel leuk, zo'n fotoswap!! Moeilijk ook, een layout maken met een foto waar je eigenlijk geen 'gevoel' bij hebt. Ik zeg het een beetje krom, maar je begrijpt me vast wel, hihi..
Bedankt voor je vriendelijke woorden op m'n blog!!! Echt heel lief!
En wat betreft je vraag over het 'delen' van de werkwijze van mijn glimmer-mist achtergrond: het lijkt me inderdaad wel leuk om dat een keer stap voor stap vast te leggen. Eigenlijk doe ik maar wat hoor, beetje verf hier, beetje verf daar en dan wordt het vanzelf iets. Ik vind het wel heeeeel erg leuk om te doen!!
Fijne dinsdag verder! Groetjes, Jenneke

Anoniem zei

Hey Angèle.....graag gedaan hoor! Ik ben blij dat je hem leuk vond!maar nu schrijf je weer jacobs..en het is toch echt Siegelaer :D

Viv zei

ha moeders, leuk zo`n fotoswap, maar wat Jenneke schrijft klopt toch wel een beetje :) Ik verheug me echt ontzettend op dit weekend, ik kan echt bijna niet wachten!! xox Viv