dinsdag 21 april 2009

Card 2sketches4u... #24..





.. en de nieuwe aanwinst van Annemijn en Erik. Dit snoepje is nu ruim 7 weken en weegt 450 gram en haar naam is Aafke.
The new kitten of my youngest daughter en her friend. Seven weeks old now and her name is Aafke. She is so cute!

Het kaartje heb ik gemaakt voor de challenge van 2sketches4u. Deze week Laura's sketch.
This card is for these week's challenge of 2sketches4u. I used again the beautiful papers of g.c.d. studios.

Van Vivian kreeg ik deze award; dank je lieverd!

7 opmerkingen:

Jenneke zei

Wat een snoepie zeg!
En dan heb ik het over het kaartje en over Aafke!!! Ze zijn om op te eten he, als ze nog zo klein zijn. Ik ben een echte kattenliefhebber, heb er ook heel lang eentje gehad, Lotje. Mijn vriend heeft ook altijd katten gehad, maar nu zijn we 'kinderloos'. Dat betekent: geen haren meer, geen muizen meer op de mat maar ook geen warm welkom meer bij thuiskomst...
Tja, zo heeft alles z'n voors en z'n tegens.
Gefeliciteerd met je award!

~dawne zei

Lovin' this yellow & black together. You've used some products I need to pull out....super great card!!

Laura Davis zei

Stunning Angele! I love the colors you used! Cute kitty pic:)
Laura

Viv zei

ahhhhh, zaterdag wil ik even bij Aafke gaan kijken :) Ze is echt om op te eten *LOL*

Je kaartje is ook heel erg mooi geworden, nieuwe hobby???

Savitri zei

Sweet card. LOVE the yellow and black. So bold! The kitty is ADORABLE too!!

Bentov Anat zei

Great card!! Wonderful colors, the kitty is very cute !!

Unknown zei

Wat een cutie zeg! Oww...smelt smelt... als ik dan zo'n plaatje weer zie, dan zou ik zo overstag gaan hoor! Nee Monica...niet verstandig...éérst huis helemaal opruimen en pas dán is de gedachte toegestaan hahahaha....

Vind je kaartje trouwens erg leuk geworden.
Ik kan me nog een swap herinneren waarbij m'n twin zei dat ze niet zo van de kaartjes was....daar is duidelijk verandering in gekomen :D