...voor mijn jongste en vriend. Ze zijn pas verhuisd, de gang is nog wat kaal en kan wat kleur gebruiken. De meeste spulletjes die ik heb gebruikt, heb ik gewonnen op het Scrap-a-Licious festijn.
Van Jenneke heb ik een award gekregen. Lief van je Jenneke. Hartelijk dank.
Groetjes, Angèle
4 opmerkingen:
Wow!!
Dat is nog eens leuk gemaakt.
hoi Angela,wat is hij leuk geworden ,lekker fleurig een hoop te bewonderen,terecht gewonnen,van harte gefeliciteerd met je prijs.
groetje sonja
Wow, deze hanger vind ik echt super geworden!!!
Zooo schattig!!! Mijn en Erik zullen er wel super blij mee zijn!!
Graag gedaan, Angele!! Je hebt 'm verdiend, je geeft altijd zulke leuke en lieve commentaren op m'n blog!
En die hanger, die is echt helemaal super zeg!!! Geweldig!! Die huisjes zijn gaaf, is dat papier of chipboard?? Nog nooit gezien.
En ja, je moet echt een keer meedoen met Scrapping Across the Universe!!! Echt leuk om te doen! Ik hou je in de gaten ;-)
Een reactie posten