donderdag 23 april 2009

Kado-bon...


... voor een jarige buurvrouw. Nogmaals het lente-achtige papier van g.d.c. studios gebruikt.
Maar nu wordt het tijd voor een LO. Morgen kan ik de foto's ophalen. Ik heb er zin in!

Bedankt voor het kijken en voor jullie aardige berichtjes, Angèle

4 opmerkingen:

Viv zei

Leuk gedaan, mam!! Zal de `buurvrouw` erg leuk vinden!!
Ben benieuwd naar je nieuwe LO :)

Petra Coolen zei

Ben ook benieuwd ;)

Mika zei

Leuk kaartje!!!!Mika (www.mikascrap.typepad.com)

Unknown zei

Wat een superleuke kaartjes heb je gemaakt Angele. En wat een dotje dat kleine katje.

Groetjes Wendy