It's the small and simple things that make life great
donderdag 23 april 2009
Kado-bon...
... voor een jarige buurvrouw. Nogmaals het lente-achtige papier van g.d.c. studios gebruikt. Maar nu wordt het tijd voor een LO. Morgen kan ik de foto's ophalen. Ik heb er zin in!
Bedankt voor het kijken en voor jullie aardige berichtjes, Angèle
4 opmerkingen:
Leuk gedaan, mam!! Zal de `buurvrouw` erg leuk vinden!!
Ben benieuwd naar je nieuwe LO :)
Ben ook benieuwd ;)
Leuk kaartje!!!!Mika (www.mikascrap.typepad.com)
Wat een superleuke kaartjes heb je gemaakt Angele. En wat een dotje dat kleine katje.
Groetjes Wendy
Een reactie posten