zaterdag 11 april 2009

Fijne Paasdagen...



...voor jullie allen. Gaan jullie wat ondernemen? Vast wel.

Jan en ik wandelen graag met onze hond Spike. Morgen staat een wandeling op het programma uit het boekje van Jo Knubben: Gulpener Caferoutes. De wandeling start in het mooie Gulpen en gaat naar het prachtige Slenaken. Twee van onze drie dochters( met vriend) wandelen mee. Zestien kilometer. Ik kijk er naar uit.

Deze week heb ik nog tijd gevonden om een lo te maken . Deze keer van mijn middelste. De foto komt van een bekende, lokale fotograaf in ons stadje. De lo is niet helemaal naar mijn zin, maar dochterlief vindt hem mooi zoals hij is. Dus laat ik hem zo.

Groetjes, Angèle

3 opmerkingen:

Viv zei

mooi is je LO geworden, mam!!! En zeker niet verpest door die letter stickertjes, die zijn juist heel leuk op je LO!

Fijne wandeling morgen, ik zal aan jullie denken!

Kus Viv

Iris zei

Ik vind hem heel mooi! En wat een prachtige foto ook zeg!

Hopelijk was de wandeling erg gezellig! Mooi weer hadden jullie in ieder geval!

Jenneke zei

Hij is supermooi, Angele!! Wat heb jij een plaatjes van dochters zeg, WOW!!!