De nieuwe kleuren bij 'Dare to use Color' zijn geel en roze! Leuke kleuren? Daag jezelf uit en kom mee doen! De hoofdprijs is 15 euro en de regels van de dare zijn hier te lezen.
Mijn uitwerking deze maand. Een lo met als middelpunt mijn jongste nichtje van net zes.
Journaling staat op de achterkant.
Deze vakantie waren we bij haar ouders thuis en toen we naar huis gingen wilde ze graag met ons mee. We moesten een drukke weg oversteken en ik pakte haar handje. Zij:"Nu denken de mensen dat jij mijn mama bent"
Ik lachte en denkend aan mijn grijze koppie:"Nou ik denk dat de mensen eerder denken dat ik je oma ben"
Zij:"Jij bent toch niet ouder dan mama?"
Ik schaterde, want haar mama is 10 jaar jonger dan ik en vroeg:"Waarom denk je dat?"
Ze wees naar haar gezicht en zei:"Mama heeft meer rimpels dan jij!"
Mijn dag was goed!
s'Avonds gingen we nog even spelen op een picknick-wei in de buurt. Het was een heerlijke avond en er speelde een jongeman met zijn honden. Al snel hadden ze leuk contact. Ze babbelden er op los en opeens hoorde ik hem zeggen... je raadt het vast wel...:"Dat moet je wel even aan OMA vragen"
Oeps ;(
Fijne zondag, Angèle
8 opmerkingen:
haha, sorry kon het even niet laten na het lezen van je verhaal, wat een kleurencombinatie is dit, daar denk je niet snel aan,maar je hebt het er goed vanaf gebracht, mooi hoor!
Mooie vrolijke layout !!! Ik ga proberen iets te verzinnen, moet eerlijk zeggen dat dit echt niet mijn kleuren zijn. Maar van de andere kant is dat nu net de uitdaging natuurlijk !
Groetjes Berdien
Wat is Leona toch een schatje!!!!
Ivo en ik moesten beide lachen om de journaling :)
De Lo is heerlijk zomers en past helemaal bij Leona, leuk!!!
Wat een lief compliment!
Dan is je dag natuurlijk helemaal goed ;)
Vrolijke kleurcombinatie. Past mooi bij je foto´s.
Vrolijke layout en vrolijk verhaal... tja,soms zit het mee en soms zit het tegen....
What a bright and colorful layout! Sweet and cheery!
Love your stuff. hope you pop over to my blog.
Regards
Adele James
Craft u Crazy
South Africa
Wat prachtig, Angèle!!!
Een reactie posten