maandag 28 september 2009

Weekend in ' 't Puntien'




Kunnen jullie je nog herinneren dat ik t.g.v. de 100ste post van Jenneke een weekendje won in haar paradijsje 't Puntien in Belt-Schutsloot? Afgelopen weekend was het zover!
Wij, Jan, Vivian, Ivo en ik, vertrokken vrijdag naar de 'Kop van Overijssel', waar we s'middags door Jenneke werden verwelkomt.

Wat hebben we het fijn gehad! Schitterend nazomerweer in dit eerste herfst weekend! We deden Giethoorn aan en maakten vele foto's van de mooie huisjes aldaar. Op zondagmorgen reden we naar Staphorst, waar we ons verwonderden over de honderden fietsen bij de kerk! Zoveel kerkgangers? Het hele dorp moet haast bij de dienst aanwezig geweest zijn!

En we genoten vooral vanaf het terras van 't Puntien van de vele bootjes die langs voeren. Het huisje ligt op een unieke, prachtige locatie! Zie foto.
Er was maar een minpuntje: het weekend vloog voorbij. Maar wie weet komen we volgend voorjaar wel terug Jenneke!

Nogmaals onze hartelijke dank!!!

Hier wat foto's. Enkele maar. Want er wordt weer over gescrapt natuurlijk! De eerste heb ik van Jenneke's blog geleend. De sleuteloverdracht.

Groetjes, Angèle

9 opmerkingen:

Viv zei

Ik ben echt nog aan het nagenieten als ik de foto`s weer zie!!!
Het was zo gezellig :)

Unknown zei

Wauw Angele dat ziet er heerlijk uit zeg. Wat een gave wolken foto heb je gemaakt. Toppie.

Groetjes Wendy.

Dora zei

Hele mooie foto's en klinkt als een erg fijn weekend, mooi dat je genoten hebt!

Petra Coolen zei

Wat een geweldig weekend hebben jullie gehad! Mooie omgeving, mooi weer, mooi huis.

Voor herhaling vatbaar...??

Jenneke zei

Wat fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad!! Jullie hebben ook wel een goed weekend uitgekozen, het weer was helemaal toppie!
Nog bedankt voor je prachtige baskets en je lieve kaartje. Domme ik, heb ik ze in BS laten liggen zonder er een foto van te maken! Ga ik snel doen en dan post ik ze nog op m'n blog!
En wat een volgende keer betreft: prima, jullie zijn van harte welkom! En jullie niet alleen, iedereen die dit leest!

Iris zei

Die prijs is me helemaal ontgaan maarre ontzettend leuk dat jij gewonnen had! Wat een prachtig huisje op de foto zeg! Dat zegt veel over de rest dat jullie gezien hebben.
Fijn dat het een geslaagd weekend was en uiteraard benieuwd wat voor moois je gaat maken van de gemaakte foto's!

Anoniem zei

Las het net al by Viv op haar blog... wat geweldig zeg! Fijn dat jullie zo hebben genoten en dat het weer ook helemaal meewerkte!

Anoniem zei

Dat ziet er super uit !! Wat zul je genoten hebben met zo'n prachtig weer !!
Groetjes Berdien

Unknown zei

Hé, leuk dat je er geweest bent!!!!
Grappig van al die fietsen in Staphorst bij de kerk.
Giethoorn....daar ben ik ooit ook eens op een bijzonder manier naar de kerk daar geweest (kerkje wat zo mooi aan het water staat, kan niet missen). We zijn daar toen namelijk met de boot (punter) naartoe geweest! Was erg lachen. Nog te laat in de kerk, omdat we geen aanlegplek konden vinden. Het lag namelijk al helemaal vol!
We zaten op een huisje wat op z'n eigen eilandje stond ('t Wiede heette dat huisje) en de enige manier dus om naar de kerk te gaan, was met de boot!
Je hebt mooie foto's gemaakt, maar dat kan ook haast niet anders, zo mooi als het daar is.
Leuk nog verslag te zien van je prijswinnende weekend (ja, en ik weet nog goed dat je het won)
xx Monica