donderdag 1 oktober 2009

Get sketchy #8







Vandaag de nieuwe 'sketch'! De achtste alweer! Deze keer kreeg het team papier, stickers, dots en lint van de sponsor van deze week: Pebbles

Hier kun je de verschillende uitwerkingen van het DT zien.

Mijn bijdrage en de prijs die er te winnen is!

Groetjes, Angèle

4 opmerkingen:

Dora zei

Vind je kaart geweldig mooi geworden echt om vrolijk van te worden!

~amy~ zei

such a fabulous take on the sketch Angele!

Unknown zei

Super gaaf kaartje weer Angèle. Het wordt haast afgezaagd om dit steeds weer te zeggen hihihi, maar ja... jij blijft ook gewoon steeds van die mooie dingen maken, dus ik kan er niks aan doen hoor :P
liefs, Monica

Viv zei

Dit kaartje is ook wel erg leuk geworden, mam.
De strik vind ik er echt bij passen!

Ben benieuwd naar je kaartje met de pompoen!