
Een schets die me aansprak vond ik op het blog van Ett Trykk.
En omdat ik vandaag een hele lange dag voor mezelf had, heb ik nog een kerstkaartje gemaakt. Een combi van oranje en donkerroze; ja je moet het mooi vinden! Het past bij deze tijd van het jaar.
Fijne zondag, liefs, Angèle
14 opmerkingen:
het is een kleurencombi waar je niet snel aan denkt, maar ik vind het wel errug mooi hoor, leuk gedaan!
Veel plezier deze dag!
Ik vind het een prachtige kleurencombinatie!! Zie dit veel liever dan het traditionele rood/groen/goud...
Heb nog een fijne zondag!
Wat een originele kleuren voor een kerstkaartje zeg! Ik vind het LEUK! Een keer wat anders dan groen/rood.
Ook je andere kerstkaartje met de kerstman erop is erg mooi. Leuke vormgeving van t kaartje!
Enne wat goed dat je dochter het huis heeft kunnen kopen! Dat wordt klussen!
Ha moeders..wat is je kaartje mooi geworden. Deze kleurencombi spreekt me erg aan :)
De strik vind ik zo leuk op het kaartje uitkomen, afgelopen 2 kaartjes zijn weer echt jouw stijl!!
Liefs Viv
Het is inderdaad een hele aparte kleurencombinatie, maar ik vind het wel een mooi kaartje !!! Lief stempeltje ook !!
Groetjes Berdien
Dat is nou eens een leuk kerstkaartje. Heel apart gedaan.
Kijk, daar hou ik nou van! Een kerstkaart in roze en oranje, helemaal geweldig!!
Lekker he, zo'n dag helemaal voor jezelf!
Wens je een fijne week!
XXXJenneke
Bedankt voor je reactie op mijn blog! Wat een prachtige kaart,de strik en de kleuren combinatie vind ik helemaal geweldig!!!
Your card is beautiful! You have a lot of them in your blog! =)
Greetings from Anne (Norway)
WOW this is beautiful love the colors and the lovely bow!!
Lovely card, thank you for partisipating :)
Wow! Die kaart valt in ieder geval op! Ik hou wel van die felle kleurcombi's hoor ;) Erg leuke kaart. En wat heb je die bloem mooi gemaakt van papier! Toppie!
xx Monica
Een reactie posten