zaterdag 17 oktober 2009

Kerstkaartje



Een schets die me aansprak vond ik op het blog van Ett Trykk.

En omdat ik vandaag een hele lange dag voor mezelf had, heb ik nog een kerstkaartje gemaakt. Een combi van oranje en donkerroze; ja je moet het mooi vinden! Het past bij deze tijd van het jaar.

Fijne zondag, liefs, Angèle

14 opmerkingen:

Dora zei

het is een kleurencombi waar je niet snel aan denkt, maar ik vind het wel errug mooi hoor, leuk gedaan!
Veel plezier deze dag!

Anoniem zei

Ik vind het een prachtige kleurencombinatie!! Zie dit veel liever dan het traditionele rood/groen/goud...
Heb nog een fijne zondag!

Iris zei

Wat een originele kleuren voor een kerstkaartje zeg! Ik vind het LEUK! Een keer wat anders dan groen/rood.
Ook je andere kerstkaartje met de kerstman erop is erg mooi. Leuke vormgeving van t kaartje!

Enne wat goed dat je dochter het huis heeft kunnen kopen! Dat wordt klussen!

Viv zei

Ha moeders..wat is je kaartje mooi geworden. Deze kleurencombi spreekt me erg aan :)

De strik vind ik zo leuk op het kaartje uitkomen, afgelopen 2 kaartjes zijn weer echt jouw stijl!!

Liefs Viv

Anoniem zei

Het is inderdaad een hele aparte kleurencombinatie, maar ik vind het wel een mooi kaartje !!! Lief stempeltje ook !!
Groetjes Berdien

Petra Coolen zei

Dat is nou eens een leuk kerstkaartje. Heel apart gedaan.

Jenneke zei

Kijk, daar hou ik nou van! Een kerstkaart in roze en oranje, helemaal geweldig!!
Lekker he, zo'n dag helemaal voor jezelf!
Wens je een fijne week!

XXXJenneke

MirjamC zei

Bedankt voor je reactie op mijn blog! Wat een prachtige kaart,de strik en de kleuren combinatie vind ik helemaal geweldig!!!

Oss i Ett trykk zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anne zei

Your card is beautiful! You have a lot of them in your blog! =)

Greetings from Anne (Norway)

Davi zei

WOW this is beautiful love the colors and the lovely bow!!

Oss i Ett trykk zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Oss i Ett trykk zei

Lovely card, thank you for partisipating :)

Unknown zei

Wow! Die kaart valt in ieder geval op! Ik hou wel van die felle kleurcombi's hoor ;) Erg leuke kaart. En wat heb je die bloem mooi gemaakt van papier! Toppie!
xx Monica