
Vrijdag is 'Get Sketchy' dag! Een nieuwe sketch en mijn uitvoering ervan. Deze keer mochten we gebruik maken van digitale afbeeldingen van Squigglefly en dit is tevens de sponsor van de prijs van komende week.Kijk eens hier wat het team voor leuks gemaakt heeft met deze digitale stempels!
En nieuws! Enkele maanden geleden maakte ik een kaartje en meldde toen dat ik er een bestemming voor had. 'Home sweet home' maakte ik voor mijn middelste dochter en haar vriend. Ze hadden hun oog laten vallen op een huisje, deden een bod en na een aantal spannende weken hoorden ze dat de koop definitief is! Begin volgende maand krijgen ze de sleutel. En dan is er ook voor pa en ma werk aan de winkel.
Misschien een leuk idee om 'm te veranderen in een hanger?
Fijne vrijdag en alvast een goed weekend allemaal, Angèle
7 opmerkingen:
Gefeliciteerd voor je dochter!
En inderdaad... werk aan de winkel voor pa en ma, voorlopig geen "scraptijd" :)
Twee heel mooie kaartjes! Vind het achtergrondpapier v/h eerste kaartje zo leuk.
LOVE, love, love both of your cards!!!
Zo leuk om de verschillen te zien in de sketch, weer een mooie kaart! En verbouwen dus straks, wat je gemaakt hebt is echt top!
Wat een lieve, leuke en vrolijke kaartjes heb je gemaakt, mam!
En ik denk dat er nog genoeg scraptijd voor je overblijft want wij komen ook helpen ;)
Fijn weekend, x Viv
Gefeliciteerd! Ja, een eigen huisje brengt veel werk met zich mee - ook voor ouders (vraag maar eens aan MIJN papa, hihihi) maar het is wel hardstikke leuk! Ik zou zeker een hanger maken van de kaart, of misschien zoiets op hout met hangers eronder (kapstok) - weet niet wat hun stijl is maar het lijkt me wel iets voor jou om te maken!
een dikke proficiat voor je dochter !!!
heel mooie kaarten !!
Super cute card! Great details! love the papers you have choosen!
Agus
Een reactie posten