donderdag 1 oktober 2009

Dare to use Color #22


Bruin en aqua is de nieuwe kleurencombinatie!

De winnaar mag gaan shoppen bij 'De Scrapheap' in Sprang-Capelle, bij Tilburg. Maar er is ook een web-winkel. En sinds kort is er ook een tweede prijs: foto-afdrukken t.w.v. 5 euro beschikbaar gesteld door Webprint! Niet verkeerd, toch?

Ga eens kijken wat het team gemaakt heeft bij DtuC. Dit is de mijne. Het liefste... slaat ook op een vers van Annie M. G. Schmidt en heeft, in mijn beleving, te maken met loslaten. Achter de foto zit dit gedicht verborgen;) Trek aan de rechter bloem en het komt tevoorschijn.

Fijne vrijdag, Angèle

9 opmerkingen:

Jenneke zei

Mooie kleurencombi, Angele!! Prachtige foto, zijn dat je 3 dochters??? (eentje ken ik...)
Helaas kan ik niet aan de bloem trekken, dus het gedicht blijft voor mij verborgen... Wel een superleuk idee!!
Groetjes en fijn weekend! Heel wat minder mooi weer dan vorige week he, jullie hebben het echt zo getroffen!
Nog bedankt voor het superschoon en netjes achterlaten van 't Puntien!! En voor de lieve en enthousiaste woorden in het gastenboek!
Tot volgend jaar mei!

XXXJenneke

Mandalika zei

This is a really great LO.

Unknown zei

Onwijs mooie layout, Angèle! Kleurencombi van deze maand vind ik een super combi. Past zo mooi.
En wat een goed idee met dat gedicht zo achter die foto (mooie meiden, die dochters van jou!) en die letters op je layout, dat is echt heel stijlvol.
Doe weer graag mee met deze uitdaging hoor :D (kan er nu ook niet meer onderuit hè ;) ben ik sinds dare #20 wel aan jullie verplicht hihihi)
Wens jou en je familie een heel fijn weekend!
xx Monica

Anoniem zei

Wat een prachtige layout heb je gemaakt met deze mooie kleurencombinatie! Hoop dat je een fijn weekend hebt!

Petra Coolen zei

Leuk gedaan met die rubons ;)
Ik hou van bruin, dus wellicht dat een kansje waag...
Fijn weekend.

Viv zei

Dit is echt een leuke kleurencombi, deze maand zal ik ook nog eens mee doen :)

De Lo is prachtig, je bent heel creatief geweest met de rub-ons en om de circels zo uit te ponsen.

Wat was het een leuke dag gisteren, ik zit nu nog na te genieten!

X Viv

pruts zei

heel mooie lo !!!
helemaal mijn kleuren.

grtjs

Iris zei

Wat een leuke foto zeg. Je 3 dochters?
Ik vind de lo heel mooi. Erg leuk gedaan met die letterstickers!
Ook leuk met een verborgen gedicht erin! Deze maakt wel kans op een prijsje denk ik zo

sam zei

hele leuke layout!!