dinsdag 27 oktober 2009

Verrassing!


Vanmorgen werd ik verrast met dit kaartje van mijn oudste dochter Vivian En dat wil ik graag met jullie delen! De foto heb ik even geleend van haar blog. Zo leuk dat ze tijd gevonden heeft om deze week mee te doen met 'Get Sketchy'

Vandaag ga ik met mijn jongste, die herfstvakantie heeft, een dagje naar Maastricht.
Ik hoop dat de zon zich ook nog laat zien. Dat maakt een uitje extra feestelijk!

Voor jullie ook een fijne dag, liefs, Angèle

This morning this lovely card came as a surprice from my oldest daughter Vivian. A beautiful card for my B-day and her entry for this week's challenge over at 'Get Sketchy'!

Have a nice day, Angèle

8 opmerkingen:

Jenneke zei

Goh, Vivian heeft jouw 'kaartenmaaktalent' geerfd, Angele, dat is duidelijk!! Wat een schatje!!
En wat super dat jij de kit van Studio Calico hebt gewonnen!!!!! Ik heb er ook eens eentje gewonnen en ze zijn helemaal super, zulk prachtig papier en heel erg verzorgd! Heel veel plezier ermee!!!!
En ik hoop dat je een fijne dag gehad hebt in Maastricht! Staat nog steeds op mijn verlanglijstje voor een weekendje-weg.

XXXJenneke

Dora zei

wat een mooie kaart, altijd leuk om te krijgen! Heel erg veel plezier met je dagje weg!

Jenneke zei

En nou zie ik op het blog van Vivian dat je vandaag jarig bent!!!!!!!
Van harte gefeliciteerd Angele!!!!!
Ik hoop nu helemaal dat je een fijne shop-dag zult hebben in Maastricht!!
Maak er een geweldige verjaardag van!

Groetjes, Jenneke

cnelson zei

so lovely!!!

~amy~ zei

Happy Birthday!!!!!!! what a lovely card from your daughter!!!! Talent definitely runs in the family :)

Petra Coolen zei

HB to you!
Heel leuk kaartje van je dochter.
Veel plezier in "Mastreech"!

Unknown zei

O wat gaaf dit kaartje van Vivian! Enne...HB dat staat ergens voor toch? Alsnog van harte in dat geval ;) Hoop dat je dagje Maastricht leuk was!
xx Monica

Anoniem zei

Aaaaacchhh... ben ik even een tijdje niet op "blogvisites" geweest, en heb ik warempel je verjaardag gemist!!! Alsnog van harte Angele!!! Leuke kaart van Viv trouwens, zo lief dat ze die met de get sketchy schets voor jou maakte!