
'Get Sketchy' vrijdag vandaag! Met een nieuwe uitdaging.
Het hele team kreeg een clear-stempel toegestuurd van That's Jazzy Stamp Dreams' Een mooie pompoen-stempel die past bij dit herfst seizoen. Ga eens kijken wat we allemaal maakten met deze schets en stempel.
Hier alvast mijn bijdrage.
Een poosje geleden heb ik op het blog van Lillibee een reactie geplaatst. Ze had een fantastische give away van de laatste kit van Studio Calico. Laat ik deze kit nu gewonnen hebben! Van 110 reactie's! Wow...ik ben helemaal HAPPY!
Geniet van deze vrijdag! Liefs, Angèle
8 opmerkingen:
Wat enorm leuk, zoveel inzendingen en jij krijgt het pakket, leuk hoor!
Je kaart is weer top maar dat wist je al;)
love your take on the sketch Angèle!!! Great choice of papers!
Wow, dat is nog eens nieuws!!! Wat te gek dat je een studio calico kit hebt gewonnen....ben erg benieuwd!
Leuk verjaardag cadeautje ;)
Kaartje is weer lief, helemaal halloween!!!
wat een ontzettend mooie kaart, Angele!!!
Mooi kaartje Angele !! En gefeliciteerd met je prijs !!
Groetjes Berdien
Gefeliciteerd met je kit!
Die komt zeker van pas.
Leuk gedaan je kaartje.
Gefeliciteerd met de prijs!!! Altijd leuk hè ;)
Ik ben trouwens een beetje in de war want je zegt "vrijdag" in je blogtekst en er staat "dinsdag" boven... ach - maakt niet uit wanneer je dit poste - het kaartje is weer geweldig! Wat een leuke stampel!
Hé, dit is een heel andere foto dan op de GS blog! Vind je kaartje wel weer super hoor. Ondanks mijn enorme hekel aan halloween ;)
En heel heel erg gefeliciteerd met je prijs! Jij hebt wel vaker geluk met dat soort dingen hè? Leuk hoor!
xx Monica
Een reactie posten