dinsdag 20 oktober 2009

Herfstkaartje en meer nieuws!



'Get Sketchy' vrijdag vandaag! Met een nieuwe uitdaging.

Het hele team kreeg een clear-stempel toegestuurd van That's Jazzy Stamp Dreams' Een mooie pompoen-stempel die past bij dit herfst seizoen. Ga eens kijken wat we allemaal maakten met deze schets en stempel.

Hier alvast mijn bijdrage.

Een poosje geleden heb ik op het blog van Lillibee een reactie geplaatst. Ze had een fantastische give away van de laatste kit van Studio Calico. Laat ik deze kit nu gewonnen hebben! Van 110 reactie's! Wow...ik ben helemaal HAPPY!

Geniet van deze vrijdag! Liefs, Angèle

8 opmerkingen:

Dora zei

Wat enorm leuk, zoveel inzendingen en jij krijgt het pakket, leuk hoor!
Je kaart is weer top maar dat wist je al;)

~amy~ zei

love your take on the sketch Angèle!!! Great choice of papers!

Viv zei

Wow, dat is nog eens nieuws!!! Wat te gek dat je een studio calico kit hebt gewonnen....ben erg benieuwd!
Leuk verjaardag cadeautje ;)

Kaartje is weer lief, helemaal halloween!!!

Peet zei

wat een ontzettend mooie kaart, Angele!!!

Anoniem zei

Mooi kaartje Angele !! En gefeliciteerd met je prijs !!
Groetjes Berdien

Petra Coolen zei

Gefeliciteerd met je kit!
Die komt zeker van pas.

Leuk gedaan je kaartje.

Anoniem zei

Gefeliciteerd met de prijs!!! Altijd leuk hè ;)
Ik ben trouwens een beetje in de war want je zegt "vrijdag" in je blogtekst en er staat "dinsdag" boven... ach - maakt niet uit wanneer je dit poste - het kaartje is weer geweldig! Wat een leuke stampel!

Unknown zei

Hé, dit is een heel andere foto dan op de GS blog! Vind je kaartje wel weer super hoor. Ondanks mijn enorme hekel aan halloween ;)
En heel heel erg gefeliciteerd met je prijs! Jij hebt wel vaker geluk met dat soort dingen hè? Leuk hoor!
xx Monica