vrijdag 4 september 2009

Get Sketchy #4





Het is vrijdag en dat betekent een nieuwe sketch van 'Get Sketchy'!
Deze week heb ik geworsteld met de schets. Mijn hoofd staat niet echt naar kaartjes maken nu mijn moeder ziek is. Ze is weer overgebracht naar de voor haar vertrouwde omgeving, maar beter gaat het nog niet. Ze heeft een behoorlijke klap op haar hoofd gehad. Een oog sluit niet en aan dezelfde kant hangt haar mond scheef. Eetlust heeft ze ook niet. En ik kan zo weinig voor haar betekenen.Ik kan er alleen maar zijn.

Nou, mijn bijdrage...ik moet bekennen dat ik niet helemaal tevreden was en later de kaart heb aangepast. Zo bevalt hij me beter! De sketch is van Dora.

Sponsor deze week is Whimsie Doodles. Ze geven gratis digitale stempels aan de winnaar van Get Sketchy #4! Wie komt er meedoen?

Fijn weekend, liefs, Angèle

11 opmerkingen:

yyam zei

This is so cute! :)

Petra Coolen zei

Kan me voorstellen dat je hoofd niet naar "kaartjes maken" staat.
Beterschap met je moeder.

Jenneke zei

He Angele, wat vervelend dat het niet goed gaat met je moeder..
Ik kan me heel goed voorstellen dat kaartjes maken het laatste is waar je nu mee bezig bent! Heel veel beterschap voor je moeder en heel veel sterkte voor jou en de rest van de familie! Er zijn is vaak genoeg hoor!!
Je zult het wel gehoord hebben van Vivian dat we elkaar gisteren onverwachts tegenkwamen in Heesch! Zo leuk!
Ik hoop dat jullie weekendje gewoon door kan gaan!!
Ondanks alle zorgen toch een fijn weekend!
Groetjes, Jenneke

~amy~ zei

excellente job on the sketch Angèle!!! Your jelly fish is toooo stinkin' CUTE!!!

Dora zei

Je uitwerking van de sketch is zo leuk, ik zie er alles in lief en stoer tegelijk. Knap dat je dit nog hebt kunnen maken met alles wat er speelt, sterkte met je moeder ik hoop dat het snel iets beter gaat!
Liefs Dora

Unknown zei

Ondanks dat je niet helemaal in the mood was, vind ik het wel weer een allerschattigst kaartje, Angèle. Vind de tekst ook zo leuk verzonnen bij deze octopus.
Wat naar dat het met je moeder nog steeds niet goed gaat. Ga proberen je dit weekend nog een mailtje te sturen..
Over Get Sketchy: ik ga 'm gewoon NU maken ;) Neem het me nu al elke week voor en steeds komt het er niet van, dus nu maar niet langer uitstellen en aan de slag ;)
Liefs, Monica

Unknown zei

'k Heb woord gehouden, Angèle. Kaartje is klaar :) Morgen bij daglicht een fotootje.
xx Monica

Carolyn V zei

So cute! Love those images :D

Anoniem zei

Lieve Angèle, ik wens je heel veel sterkte met je moeder! Ik hoop dat het snel beter gaat en dat je een goed weekend hebt!!!

Viv zei

Leuk kaartje, Mam!!!!
Hier mag je best tevreden over zijn ;)

Martha zei

Een hele mooie kaart, ondanks dat je hoofd er niet naar staat.
Kan het me helemaal voorstellen, heel veel sterkte met je moeder!
Groetjes,
Martha