vrijdag 28 augustus 2009

Get Sketchy #3




Vandaag alweer een nieuwe uitdaging! Sponsor deze week is Simply Renee. De prijs: de 'Clip it up'! Een zg. 'Ribbon Organisor'. Als liefhebber van lintjes zou deze 'Clip it up' zeer welkom zijn. Overigens heeft het een prijs gewonnen; een award voor het beste nieuwe product! Kom dus meedoen...Get Sketchy!

Dit is mijn bijdrage deze week. Er is geen origineel scrapbook papiertje aan te pas gekomen. Het papier komt uit het tijdschrift 'Flow'
De schets is van Dora. Kijk eens op haar blog; ze maakt vaak juweeltjes van kaartjes.

14 opmerkingen:

papertrails leaver zei

this is so cute! i love the felt owl you made. Also like how you wrapped the ribbon around several times.

Dora zei

Ik vind het zo'n gave en mooie kaart! En je laat me wel blozen hoor, met je berichtje, dank je wel voor de lieve woorden!

Jij ook een schitterend weekend toegewenst!

~amy~ zei

This is just sweeter than SWEET...I LOVE that owl!!

Viv zei

Wat een scheetje!!!! Zo lief dat uiltje, en zo zie je maar dat je ook zonder scrapbook papier hele mooie kaartjes kunt maken :)

X Viv

Petra Coolen zei

Ik dacht al... dat papier komt me bekend voor!! Heb het zelf namelijk ook uitgeknipt (en nog meer ;)

Kan dus ook niet anders zeggen dan dat het een heel leuk, vrolijk kaartje is.

*Alison* zei

I adore your take on the sketch.. and the colors you used and the little owl is ADORABLE..

yyam zei

Awww...this is so cute! I love the super cheery colors and that adorable owl! You rocked the sketch!

Sweet Momiji zei

This is awesome!!! I love that owl!!
Thanks for stopping by my blog!

Anoniem zei

Jaaa.... een echte scrapper haalt het gewoon OVERAL vandaan!!!! (hoe denk je dat deze "zuunige zeeuwse" in het begin aan papier kwam? En de kaartjes blijven nog steeds bijzonder!!! Geweldig!

Iris zei

ooh wat heb je dit leuk gedaan! Ik vind het vleugeltje van de uil BRILJANT gevonden om daar zo een hartje van te maken! Heel leuk!

Iris zei

heb ook nog even naar de overige kaartjes gekeken. Complimenten hoor. Lijkt wel of ze iedere keer NOG mooier worden!

Melody zei

Such a sweet card! Love the bright colors and that little owl!

Jenneke zei

Wat een geweldig kaartje weer, Angele!! En wat een super prijs!!
XXXJenneke

sam zei

erg leuk kaartje!! groetjes sam