It's the small and simple things that make life great
donderdag 6 augustus 2009
Kaartje 'Dutch Card Lovers' sketch #10
Mijn bijdrage voor de challenge van deze week. De schets is van Rosalien. Zien jullie het mooie kantje met parels? Dit zat in mijn 'Happy Mail' van Marit!
Wat een mooi en romantisch kaartje, Angèle. Ik zie dat je de randjes met inkt hebt aangezet: erg mooi. Maakt uiteindelijk best een hoop verschil nog hè? Het kantje lijkt wel speciaal voor deze kaart gemaakt en dat plaatje over prince charming...zo schattig.
Ik neem me steeds voor ook een kijkje op jouw blog te nemen...nou ja nu dan eindelijk! Van harte gefeliciteerd met je DT voor Get sketchty!! Zo gaaf!! Ik kom vast vaker langs!
10 opmerkingen:
Wat een prachtig mooi kaartje weer.
Heel subtiel.
Wat een lief kaartje weer! Mooi papier, prachtige kleuren.
Fijn weekend alvast!
XXXJenneke
Wat een mooi en romantisch kaartje, Angèle. Ik zie dat je de randjes met inkt hebt aangezet: erg mooi. Maakt uiteindelijk best een hoop verschil nog hè? Het kantje lijkt wel speciaal voor deze kaart gemaakt en dat plaatje over prince charming...zo schattig.
Alvast een heel fijn weekend gewenst.
liefs, Monica
Hij is leuk,mooie kleuren, schitterend kantje ook :)), en dat stempeltje vindt ik ook erg lief.
Groetjes Rosalien
this is just the sweetest! love the colors, the lace, and that wonderful image!
Echt weer supermooi,....een plaatje!
liefs Dora
helemaal geweldig, mam!!! En PROFICIAT met het Get Sketchy Design team, zo leuk!!
Wat maak je toch leuke kaartjes.
De afbeelding is weer top!
Hi Angéle, jij ook van harte. Ben jij al aan de sketch begonnen. Ik nog niet. Morgen na het werk ga ik eens aan de slag.
Liefs Lisette
Ik neem me steeds voor ook een kijkje op jouw blog te nemen...nou ja nu dan eindelijk!
Van harte gefeliciteerd met je DT voor Get sketchty!! Zo gaaf!!
Ik kom vast vaker langs!
Een reactie posten