donderdag 6 augustus 2009

Kaartje 'Dutch Card Lovers' sketch #10



Mijn bijdrage voor de challenge van deze week. De schets is van Rosalien.
Zien jullie het mooie kantje met parels? Dit zat in mijn 'Happy Mail' van Marit!

Een fijne vrijdag, Angèle

10 opmerkingen:

dithny zei

Wat een prachtig mooi kaartje weer.
Heel subtiel.

Jenneke zei

Wat een lief kaartje weer! Mooi papier, prachtige kleuren.

Fijn weekend alvast!

XXXJenneke

Unknown zei

Wat een mooi en romantisch kaartje, Angèle. Ik zie dat je de randjes met inkt hebt aangezet: erg mooi. Maakt uiteindelijk best een hoop verschil nog hè? Het kantje lijkt wel speciaal voor deze kaart gemaakt en dat plaatje over prince charming...zo schattig.

Alvast een heel fijn weekend gewenst.

liefs, Monica

Rosalien Zwackhalen zei

Hij is leuk,mooie kleuren, schitterend kantje ook :)), en dat stempeltje vindt ik ook erg lief.

Groetjes Rosalien

cnelson zei

this is just the sweetest! love the colors, the lace, and that wonderful image!

Dora zei

Echt weer supermooi,....een plaatje!

liefs Dora

Viv zei

helemaal geweldig, mam!!! En PROFICIAT met het Get Sketchy Design team, zo leuk!!

Petra Coolen zei

Wat maak je toch leuke kaartjes.
De afbeelding is weer top!

liszha zei

Hi Angéle, jij ook van harte. Ben jij al aan de sketch begonnen. Ik nog niet. Morgen na het werk ga ik eens aan de slag.
Liefs Lisette

Anoniem zei

Ik neem me steeds voor ook een kijkje op jouw blog te nemen...nou ja nu dan eindelijk!
Van harte gefeliciteerd met je DT voor Get sketchty!! Zo gaaf!!
Ik kom vast vaker langs!