dinsdag 4 augustus 2009

Happy Mail van Marit...


Vandaag bracht de post het pakketje dat ik gewonnen heb. Alweer bij een honderdste post! Dit maal bij Marit.
Zo spannend om het open te maken! Ik heb het een poosje op mijn schoot laten liggen voordat ik het opende. Ja, dat kan maar een keer! Allerlei mooie vintage spulletjes. Lucky me! Dank je wel Marit! Op dit moment maak ik een kaartje en het kantje met kleine pareltjes ga ik er op verwerken. Het wordt een bruiloft felicitatie-kaartje voor Vivian's a.s. schoonzus en schoonbroer. Eerdaags komt het hier voorbij.

Dan nog een leuk berichtje. Mijn kaartje 'Rise and Shine' heeft de challenge van DCL gewonnen! Wat een eer! Mijn eerste kaartje dat bekroond is met een prijs.

Liefs, Angèle

8 opmerkingen:

Andrea zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Andrea zei

hey hey Angele,

Jeetje wat een geweldige spulletjes heb je gekregen hopen dat ik ook ooit eens zo'n pakketje kan ontvangen, en ja dat je inderdaad het effe op je schoot laat liggen voordat je het openmaakt dat is logisch.
En dat je met je kaartje heb gewonnen helemaal verdiend.
gefeliciteerd met je spulletjes en op naar de de volgende winner.

groetjes Andrea

Viv zei

ooo, mam wat een geweldig leuk pakketje he!!! Ik heb vandaag ook happy mail gekregen, zooooo leuk!!

Je kaartje heeft de eerst plaats dubbel en dwars verdiend, echt een vintage schatje!

Jenneke zei

Dat is dus dubbelop gefeliciteerd! Allereerst met je winnende kaartje (ben het met de vorige sprekers eens: je kaartje is super!)
En dan natuurlijk met je prijs, alweer gewonnen met een 100ste post! Wat grappig zeg! En wat een geweldig pakketje, helemaal mooi!! Ik kreeg vandaag ook Happy Mail, helemaal uit Australie, en ik heb hetzelfde gevoel als jij: even van genieten en dan pas uitpakken. Maak ook altijd een foto van de envelop, zo gaaf met al die buitenlandse stickers erop. Hihi...we zijn net kinderen he, als het met cadeautjes te maken heeft!!
XXXJenneke

Unknown zei

Hoera!!!
Gefeliciteerd, Angèle. Twee keer zelfs :D 't Gaat steeds beter met jou! Eén lucky price en ééntje als waardering voor je creatie. Super. Inhoud van de enveloppe ziet er goed uit zeg. Jummie. Daar weet jij wel raad mee.
liefs, Monica

Petra Coolen zei

Geweldig dat pakket!
Gefeliciteerd met je 2 prijzen.

Dora zei

Ik vind de winnende kaart bij DCl ook helemaal super, zo mooi alles klopte eraan!
En dat wat er op die foto staat....daar wilik niet te lang naar kijken;) Geintje...heel erg veel plezier ermee!
liefs Dora

Anoniem zei

Ha, een hele opluchting dat het pakketje goed aangekomen is en dat je er blij mee bent!!! Ik ben nog steeds aan het "brainstormen" over een gele LO, heb al wel wat dingetjes klaarliggen hoor... het komt wel! In de tussentijd jou maar even "getagged" op mijn blog... mag jij je ook eens inspannen (hihihi)