

....gaat vandaag van start!
De sketch is van Dora. Een niet alledaagse sketch en dat maakt een uitdaging spannender! Gaan jullie eens kijken welke schitterende uitwerkingen er zijn gemaakt door het DT-team? Hier alvast mijn bijdrage.
En welke prachtige prijs er is te winnen! Een voor de mooiste kaart, maar er wordt ook random een prijs toegekend. Twee kaart-kits worden gesponserd door 'Crop Suey' De moeite waard zou ik zeggen!
Ik hoop natuurlijk dat jullie allemaal komen meedoen! 'GetSketchy'
Vandaag kreeg ik een mooie award van Monica! Dank je wel! Ik ga hem zo snel mogelijk doorgeven, evenals de award die ik van Suzanne kreeg. Ik ben het niet vergeten hoor Suzanne! En Marit heeft ook nog iets van me tegoed. Het komt er allemaal aan. Het is vakantie hier en er worden plannetjes buiten de deur gesmeed. Dus ben ik hier niet zo vaak te vinden!
Fijn weekend allemaal, Angèle
15 opmerkingen:
Gefeliciteerd met de eerste sketchy-challenge online! Ja, ik ben al gaan kijken! Prachtige kaarten - ik zal me er toch ook eens een keertje aan wagen! Ennuh... de "gele LO" staat op mijn blog hoor!
Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt, mam!!
Ik ga maar eens snel kijken wat de anderen hebben gemaakt!
Heel fijn weekend en tot donderdag, heb er al zin in :) X Viv
I love your hip vintage take on the sketch Angèle! The colors are wonderful...fabbie job!!
Heel herkenbaar je stijl ik ben er weg van, maar dat wist je al! Schitterende kaart!
Super gave kaart Angele!Van harte met je eerste DT card voor Get Sketchy!Ik zal proberen mee te doen..ben niet een kaarten maker maar het gaat om het plezier nietwaar!
Gorgeous Card!! Love the retro feel to it!
Hugs,
Momiji
Your card is so pretty! You are very talented :)
Super inspirerende sketch. Deze wil ik beslist maken! Jouw uitwerking is een zeeeer geslaagde eerste bijdrage als DT'er. Echt onwijs mooi gemaakt, Angèle.
Wens je een fijne zondag!
Liefs, Monica
Love how you used your ribbon!
Gorgeous card :)
Hi Angèle, your card is so unique and gorgeous - just love the Kitchen Queen image and the gorgeous ribbon looks perfect with that flower. Thanks for the kind words on my blog!
this is fabulous and my favorite style of card. VINTAGE. How did you do your ribbon?
Hoi Angele
Dank voor je reactie op mijn blog. Ik heb er geloof ik overheen gekeken dat er maar liefs 2 nederlandse dames in het nieuwe Get Sketchy Challenge blog zitten. Sorry, ik ga mijn berichtje gelijk aanpassen..... Wel geweldig he, dat het blog al direct zo'n succes is.
Groetjes Ellen
Thanks for droppping by my blog!
Yes, I love the bright cheery colours too! :)
Love your take on this too! Darling! :)
Cute card, love the colours
I love this card! Love the ribbon! Great job & thanks for visiting my blog.
Een reactie posten